...
Denmark > Træningsforummet > ...
Svenstrup FC wrote:Godlike, måske du burde sammenligne denne tråd med "Hvad giver de forskellige træningsøvelser".
Folk spørger f.eks. hvorfor en angriber "skal" have takling. Det bunder selvfølgelig i, at de (Red. klubberne) sætter deres angriber til teknisk træning for at opnå afslutning, dribling og balance, hvor takling bare er et "biprodukt".
En sammenligning eller nogle enkelte noter om sammenhængen mellem forskellige tråde på forum ville være tiltrænkt.
Sig hvis det blev for tåget![]()
Du har fat i noget der ^

Olympigue De Marseille wrote:Du mangler Acceleration i midtbane
Og jer andre, kom nu med noget positivt!
I får det der helt gratis!
Jaa, det havde været lidt nedern hvis det kostede 100k at komme ind i forumet
keeperen er forkert
Svenstrup FC wrote:Godlike, måske du burde sammenligne denne tråd med "Hvad giver de forskellige træningsøvelser".
Folk spørger f.eks. hvorfor en angriber "skal" have takling. Det bunder selvfølgelig i, at de (Red. klubberne) sætter deres angriber til teknisk træning for at opnå afslutning, dribling og balance, hvor takling bare er et "biprodukt".
En sammenligning eller nogle enkelte noter om sammenhængen mellem forskellige tråde på forum ville være tiltrænkt.
Sig hvis det blev for tåget![]()
Jeg forstår det godt

Jeg laver en opdatering snart her på forummet, hvor jeg vil kigge på dit forslag. Tak for forslaget
Puerto Rico FC wrote:keeperen er forkert
vil du uddybe?
Emelec wrote:Godlike FC wrote:FCAF wrote:hvem er de 4 klubber?
Fursund, Emelec, Stampe og Midtthy.
Alle mine midtbanespillere har jo høj i aflevering, og det er IMO den vigtigste skill for en midtbanespiller..
Alle dine spillere er gode i alt, Du behøver ikk brokke dig

Chelsea Guns wrote:Real Hagelskjaer wrote:Jeg kan sige dig at målmænd SKAL have en god kondition.
Hvorfor skal en målmand det?
Nogen som vil og kan svare mig?
Tror bare han mener at generelt så skal spillerne selvfølgelig være i god form.
Olympique De Fricke wrote:
Det gør den nemlig, og jeg har også set den.
Den er lavet ud fra en undersøgelse af Huleboerne. Undersøgelsen er lavet på den måde at man tager 4 top klubber på vman og undersøger de klubbers spillere. Man lægger så alle angribernes stats sammen og ser dernæst på hvilke egenskaber de har flest stats i.
Altså sagt på en anden måde. Den liste du henviser til er en liste over hvilke stats en angriber skal være god i, ifølge de 4 klubber. Og det er det endda alligevel ikke engang, for lad os sige en af klubberne gerne vil træne sin angriber op i afslutning. Så bliver klubben nødt til at at vælge dødboldssituationer eller teknik. Hvis klubben vælger teknik bliver spilleren også god i tackling, hvilket ikke er vigtigt for en angriber. Derfor er den liste efter min mening ikke nøjagtig

Håber du forstår hvad jeg skrev