Hvor meget hjælp må man give?

Skrevet i Generelt

The Walking (Champ) 28. oktober 2009, 14:17
Jeg fandt en interessant profil,

http://www.virtualmanager.com/managers/336155

som beskriver en mindre problem på vman. Jeg ønsker en debat om hvor meget hjælp man må give andre, herunder sine venner, kone og børn.

For problemet kan vel bestå i at man kommer til at give så meget hjælp at man næsten kommer til at overtage brugeren. Og så kommer man jo i konflikt med reglerne:

§1. Brugerkonto
1.1 Én klub
Det kun tilladt at have én klub på Virtual Manager.

1.6 Hjælpere
Det er tilladt at lade sin klub blive passet af én anden manager i en periode på max to uger. Det er i denne periode ikke tilladt at handle med spillere eller hente

1.8 Klubben er personlig
En klub er personlig og må kun bruges af den samme person som oprettede klubben. Det er dog under nogle forhold tilladt at lade en ven passe din klub - se punkt 1.6

Nu er jeg udmærket godt klar over at jeg kommer til at høre, at "nu er du ude efter Anders igen" og det kan jeg såmænd godt leve med. smiley

Skal man som CH medlem ikke foregå som et godt eksempel og ikke bevæge sig på grænsen af det tilladelige?

Med venlig hilsen
Flemming

Girondins Bordeaux (Lasse) 28. oktober 2009, 14:31
Ser intet galt i at hjælpe en ven med Tips og Tricks + At finde spillere.
Nok umoralsk forkert. Men det står ingen steder i Reglerne.
Og det med at sætte på som interesseret. Ser jeg heller intet galt i smiley

Men det med at de logger ind efter hinanden. Virker rigtigt meget Mistænkeligt.

Desuden det med at Aab kom til at skrive fra hendes bruger.
+ Anders har indrømmet at han i flere tilfælde, har været logget ind på min lille baby boys bruger

Synes jeg klart er brud på =

1.8 Klubben er personlig
En klub er personlig og må kun bruges af den samme person som oprettede klubben. Det er dog under nogle forhold tilladt at lade en ven passe din klub - se punkt 1.6,

Slettet klub 28. oktober 2009, 14:34
BordeauX United sagde:
Ser intet galt i at hjælpe en ven med Tips og Tricks + At finde spillere.
Nok umoralsk forkert. Men det står ingen steder i Reglerne.
Og det med at sætte på som interesseret. Ser jeg heller intet galt i smiley

Men det med at de logger ind efter hinanden. Virker rigtigt meget Mistænkeligt.

Desuden det med at Aab kom til at skrive fra hendes bruger.
+ Anders har indrømmet at han i flere tilfælde, har været logget ind på min lille baby boys bruger

Synes jeg klart er brud på =

1.8 Klubben er personlig
En klub er personlig og må kun bruges af den samme person som oprettede klubben. Det er dog under nogle forhold tilladt at lade en ven passe din klub - se punkt 1.6,
Først vil jeg lige sige det med de logger ind efter hinanden skyldes jo nok de kun har en computersmiley Når jeg og min lillebror er i sommerhus logger vi jo os hele tiden ind efter hinande og derved bruger samme ipsmiley

Derudover synes jeg Anders er rigtig flink, og kan ikke forestille mig han kunne finde på og snyde, dog har vi diskurteret det med hans kæreste før, da selvfølgelig ikke er helt iorden at hun bliver en af de største i spillet på grund af Anders hjælp.

Men en sag som vil være rigtig svær og tage en afgørelse i? Kan vel kun Være Rasmus (The dudes? Som kan dømme i sagen?

Slettet klub 28. oktober 2009, 14:37
Athletico Bindslev sagde:
Først vil jeg lige sige det med de logger ind efter hinanden skyldes jo nok de kun har en computersmiley Når jeg og min lillebror er i sommerhus logger vi jo os hele tiden ind efter hinande og derved bruger samme ipsmiley
Det er tidsintervallerne der er interessante her smiley

- Nu vil jeg ikke spekulere for meget, eller tage forhastede beslutninger.
Men forudsat at der er hold i det der bliver skrevet, hvad er det der gør at Rasmus holder hånden over ham? smiley

Slettet klub 28. oktober 2009, 14:47
Hvis det er sandt som Perto skriver, er det noget umoralsk og kan ikke se hvordan man kan være i CH-gruppen og så læne sig så kraftigt op af regelbrud.. Vil da sige at der er direkte tale om regelbrud i nogle af tilfældene..

Kan rigtig godt lide Anders, men det der er sgu ikke i orden.. Der er selvfølgelig mange sider af samme sag, men man kan ikke være CH'er og så fifle sådan rundt..

Wuppertaler SVB (JR) 28. oktober 2009, 14:49
Esbjerg Blue Jackets sagde:
Hvis det er sandt som Perto skriver, er det noget umoralsk og kan ikke se hvordan man kan være i CH-gruppen og så læne sig så kraftigt op af regelbrud.. Vil da sige at der er direkte tale om regelbrud i nogle af tilfældene..

Kan rigtig godt lide Anders, men det der er sgu ikke i orden.. Der er selvfølgelig mange sider af samme sag, men man kan ikke være CH'er og så fifle sådan rundt..

tvilders (badabum) 28. oktober 2009, 14:50
surprice........

Slettet klub 28. oktober 2009, 14:51
Helljumpers Academy sagde:
Athletico Bindslev sagde:
Først vil jeg lige sige det med de logger ind efter hinanden skyldes jo nok de kun har en computersmiley Når jeg og min lillebror er i sommerhus logger vi jo os hele tiden ind efter hinande og derved bruger samme ipsmiley
Det er tidsintervallerne der er interessante her smiley

- Nu vil jeg ikke spekulere for meget, eller tage forhastede beslutninger.
Men forudsat at der er hold i det der bliver skrevet, hvad er det der gør at Rasmus holder hånden over ham? smiley
det vil jeg også gerne vide, efter disse oplysninger er det da blevet sværere for anders er snige sig uden om et ban?

dette er disse oplysninger jeg har fået før, jeg har bare ikke måtte komme ud med dem da de ku få nogle folk fældet, men da det nu er kommet frem og ALLE kan se det, så ser det ikke for godt ud, fordi som jeg ser det, så må anders da max passe min lille baby boy i 2 uger, og så skal der vidst så vidt jeg ved gå 1 månede før ny passer må passe ens klub? og det overholder anders da ikke hvis han stort set har været på i flere måneder næsten hver dag?

man må se det som et brud på 1,6 som højere skrevet, og måske mere, at hun var på barsel, og slet ikke selv var på før anders var hjemme ligner Huleboerne om igen! skal anders så også kun straffes med en enkelt uges ban? håber jeg ikke, fordi den sag med Huleboerne blev kun til 1 uge fordi han var en stor klub, og "kunne man banne en af de største klubber" jo det ku man, men hvis man ikke har haft noget indviklet med ch før, så slipper man billigt, hvis man som jeg og andre har snydt med tidligere klubber, så er man for altid stemplet som snyder, og derfor får højere og strengere straffe.

Girondins Bordeaux (Lasse) 28. oktober 2009, 15:00
Athletico Bindslev sagde:
BordeauX United sagde:
Ser intet galt i at hjælpe en ven med Tips og Tricks + At finde spillere.
Nok umoralsk forkert. Men det står ingen steder i Reglerne.
Og det med at sætte på som interesseret. Ser jeg heller intet galt i smiley

Men det med at de logger ind efter hinanden. Virker rigtigt meget Mistænkeligt.

Desuden det med at Aab kom til at skrive fra hendes bruger.
+ Anders har indrømmet at han i flere tilfælde, har været logget ind på min lille baby boys bruger

Synes jeg klart er brud på =

1.8 Klubben er personlig
En klub er personlig og må kun bruges af den samme person som oprettede klubben. Det er dog under nogle forhold tilladt at lade en ven passe din klub - se punkt 1.6,
Først vil jeg lige sige det med de logger ind efter hinanden skyldes jo nok de kun har en computersmiley Når jeg og min lillebror er i sommerhus logger vi jo os hele tiden ind efter hinande og derved bruger samme ipsmiley

Derudover synes jeg Anders er rigtig flink, og kan ikke forestille mig han kunne finde på og snyde, dog har vi diskurteret det med hans kæreste før, da selvfølgelig ikke er helt iorden at hun bliver en af de største i spillet på grund af Anders hjælp.

Men en sag som vil være rigtig svær og tage en afgørelse i? Kan vel kun Være Rasmus (The dudes? Som kan dømme i sagen?
Ja Det sker jo tit smiley
Desuden at den ene spiller det kan også motivere den anden smiley

Men det der ikke stemmer er at de gør det HVER gang.
Der var ikke en eneste gang hvor hun måske havde fået tidligere fri end ham og så logger på? Eller omvendt.

Slettet klub 28. oktober 2009, 15:01
Helljumpers Academy sagde:
Athletico Bindslev sagde:
Først vil jeg lige sige det med de logger ind efter hinanden skyldes jo nok de kun har en computersmiley Når jeg og min lillebror er i sommerhus logger vi jo os hele tiden ind efter hinande og derved bruger samme ipsmiley
Det er tidsintervallerne der er interessante her smiley

- Nu vil jeg ikke spekulere for meget, eller tage forhastede beslutninger.
Men forudsat at der er hold i det der bliver skrevet, hvad er det der gør at Rasmus holder hånden over ham? smiley
Hehe jeg vil da gerne indrømme når mig og min lillebror nu er i sommerhus, logger vi jo ind lige efter hinandensmiley
Men selvfølgelig med de oplysninger som Perto udgiversmiley Anders står ikke særlig godt som CH efter disse.
Besvar