Vores langsigtede planer

Denmark > Nyheder > Vores langsigtede planer
Page: Previous 1 2 3 4 5 ... 13 14 15 16 17 18 Next
Bårdur FC (Bårdur) 05-12, 18:52
Udmærket Rasmus.

Helt klart noget som vil bringe noget gameplay ind ind i spillet igen.

Lidt i stil med løsningen i Trophy Manager hvor spilleren har bloom perioder - og alt efter potentiale varierer bloom intensitet.

Det er jeg godt nok spændt på :-)
zazu (zazu) 05-12, 18:56
nice smiley
Jeg er altid for de nye udførdringer i spillet, men vman begynder at ligner andre mangerspil på nettet, som efter min mening er ingen grund til...

Det eneste som giver vman en fordel er tempo, dvs at man spiller en hel sæson på en uge.

Jeg er enig i at man skal kigge på økonomien, men pas på med alt for mange drastiske ændringer, da vman kan mister sin charme! smiley Grunden at vman er populær er notop at spillet er sådan som det er..

Atletico Aguilar (Jeppe S) 05-12, 18:59
Yes! lige det jeg har ventet på, der ville komme frem!
Elsker alle idéerne! Især Ændring 1. Den er der virkelig for mange der udnytter.
(har dog 3 gamle spillere selv). Men det er vel også meget realistisk synes jeg selv.

- Håber ikke det er en Ændring der vil, som du siger, IKKE vil komme i den nærmeste fremtid.
- Den skal komme nu!! smiley
FC Mets (Dominiqe You) 05-12, 18:59
Det lyder meget godt, men det med spejderne er stadigvæk ikke godt nok
jeg har flere gange prøvet at købe nogle spillere, der lå nr. 1 på rapporten,
men senere viste sig ikke at være noget værd. Så det må da være en af de ting der skal laves om.
FC UDV (H.H.) 05-12, 18:59 Member of the Virtual Manager crew
The Dudes wrote:

Fx havde en del brugere svært ved at se det smarte i den nye talentspejder da vi ændrede denne for et års tid siden. Det skyldes i stor stil, at folk ikke kendte til vores langsigtede plan. Nu da vi også har ændret spillersøgnings-siden, begynder flere managers at forstå hvad vi er ude på.

Sandheden er, at ændringen i spillersøgningen i grove træk allerede var besluttet, da vi ændrede talentspejderen. Vi burde bare havde været bedre til at kommunikere vores hensigt, så flere ville forstå hvad det gode ved ændringen var.

Arh, Rasmus dette er dog en sandhed med modifikationer, såfremt I på daværende vidste hvordan fremtidens spillersøgning ville udforme sig, havde du nok på et tidligere tidspunkt beskrevet dette. Faktum er, at efter I indførte den nye form for spillersøgning, kom talentspejderen mere til sin ret.

Dog skal der lige påpeges, at i virkelighedens verden er det ikke kun talentspejdere der finder talenter, da de fleste talenters oplysninger er bredt tilgængelig, da disse spillere ligeledes er en salgs-/købsvare i den virklige verden.

Personligt er jeg af den mening, at der tilstadighed brude kunne søges på spillere på kontrakter. I fodboldens verden er kontraktspillere ligeledes opført ud for den enkelte klub og de fleste spilleroplysninger er tilgængelige i UEFA, næsten svarende til at vi manager kunne søge på spillere på kontrakter.
AC Mørkhøj (SS-mager) 05-12, 19:00
Mener at kampene burde få nye figurer smiley

Prøv at tjekke Football manager 2010...

Det er fedt at se de kampe
FC Lofoten (Sune) 05-12, 19:01
Glimrende idé at lønningerne stiger, så de bliver højere i de bedste divisioner.
Ellers synes jeg spillet er godt som det er. Kan ikke forstå hvorfor det skal ændres.....
Synes at en del af spillet er forudsigeligheden, fint nok med små ændringer, men hvis en spiller kan gå kold bliver det alt for tilfældighedspræget, og ikke sjovt....
Nemo Allstars (DET NYE KORT) 05-12, 19:02
Hey !
Synes ikke spillerne skal kunne falde i stats derimod kunne i f.eks lave en form for "boostbar" som gør hvis spilleren score på mange af sine chancer for han et lille boost i f.eks skud men hvis han derimod brænder meget kan han blive trukket lidt ned i skud præcision? det kunne være vildt fedt smiley
Spændende...

Kan i sige noget om hvornår i så småt begynder på de nye ting og om det bliver flydende eller hvordan?
Page: Previous 1 2 3 4 5 ... 13 14 15 16 17 18 Next