B/L til Boldklubben Olgun

Skrevet i Banner/logoer

Slettet klub 22. oktober 2014, 21:43
Hej gutter, jeg har brug for et banner og et Logo

LogoKrav: http://gyazo.com/559f050bbcbfb175e25eaeec273c9691
Det må meget gerne minde om dette som en af mine venner har lavet som blev afvist. Gerne det blå i en smule mørkere blå, og så med mit klubnavn og året klubben blev lavet i. Motivet i cirklen bestemmer i selv, i kan sagtens finde sådan et billede på nettet, hvis ikk så kunne i beholde det der er på og det ville være dejligt hvis i fjerne det hvide omkring løven og så gjorde så løven passede lidt mere ind. Noget jeg ville blive meget glad for var hvis det var i et stilfuldt kvalitet og med en glaseffekt oppe i venstre hjørne. Fjerkræne bagved er også vigtige. I må sagtens finde jeres egne.

BannerKrav: Navnet som centerfokus og gerne logoet i 1 styk hvor man ser cirka 70% af det da det er større end banneret. Så logoet skal bare placeres til højre/venstre for navnet. I må lave de effekter i har lyst til, bare ikk lve noget pladder smiley

TAK! smiley

Slettet klub 23. oktober 2014, 15:01
op

Slettet klub 23. oktober 2014, 15:02
Yildiran IF sagde:
op
Det er kun mig der må sige op..

Fruit Fighters (FF) 23. oktober 2014, 17:54
Unødvendige kommentarer frabedes.
Du må ikke skrive i andres tråde medmindre det er fordi du har lavet logo til dem.
Gør du det igen, kan du blive meldt for spam.
Til næste gang, så send et brev til trådejer eller en moderator og husk at læse retningslinjerne for anvendelse af forum.

Moderator ¬ Fruit Fighters

Slettet klub 23. oktober 2014, 19:52


Hvis det kan bruges så laver jeg lige et banner ved siden af smiley

Slettet klub 23. oktober 2014, 23:52
det eneste problem ligger i f.eks. i fjerkræene er der både sort og gul, men kunne være dejligt hvis den kun havde en farve.. Det samme med logoet og skriften. Og gerne en mørk rød istedet for Blå smiley Kan du gøre at den hvide baggrund er den samme farve som baggrunden ved farven som du gør mørkerød? Så det hele det runde logo er mørkerødt og så laven enten hvid eller sort eller rød med en et sort ''stroke''.. Ellers fedt lavet. http://gyazo.com/a4176fef2767453168c1b3ef0b4939e6 kig på dens farver ved det blå f.eks. der er ikke noget mønster eller noget. Bare en enkel blå farve smiley
Besvar