Ris/Ros

Skrevet i Banner/logoer

Atletica Marbella (Michael) 16. november 2013, 16:24
Coyotes FC sagde:
Atletica Marbella sagde:
Tak for responsen alle sammen. Og ja, jeg kan godt følge jer med at det måske er langt færre personer, som glemmer at takke for et logo. Og som I siger, så er der måske heller ikke så meget at gøre ved de få personer, som glemmer eller hvad de nu gør.

Det var nu også mest disse to situationer, som jeg beskriver, der har irritereret mig mest. Jeg har gået og tænkt lidt over det, hvad man måske kunne gøre. Reglementet er ikke særlig detaljeret - måske bevidst, for at det virker meget overskueligt? Men man kunne jo tilføje ekstra paragrafer mht. tidsrammer for efterspørgsel af logo kontra klubnavnændring. Eller forbyde efterspørgsel af nye logoer, hvis man har en intern aftale med en kammerat.

Det kan muligvis godt være, at det er en lille brøkdel - men så må jeg bare selv betragte jeg som meget uheldigt, da jeg har haft 3-4 dårlige oplevelser siden jeg er startet igen for få dage siden.


Mvh Michael
Jeg kan godt se hvorfor du er frustreret, men hvis det kunne hjælpe så kunne du smække dem op på "Vurder Grafik", måske kunne det tilfredsstille de behov du har for at få kritiseret dine logoer, det er det jeg gør, og oveni er det ikke bare en normal person som bare spiller vman der kommenterer, men nogle der er dedikeret til at hjælpe en med ens grafik, og typisk andre grafikere. Oveni har jeg også set at du har lavet UTROLIGT MANGE logoer, og derfor er det jo også en meget lille brøkdel der ikke har givet en respons, og det kunne du vel sagtens se igennem fingre med smiley

Men Vurder grafik den skulle du måske lige besøge smiley
Undskyld, men mit problem er ikke, at jeg ikke får mine logoer kritiseret. Jeg kender desuden godt forummet Vurder Grafik. Mit problem er, at folk beder og at få lavet et logo. Imens jeg laver logoet (eller efter) laver de en ændring i tråden. Eksempelvis ændring af klubnavn. Det gør så, mit logo er lige til skraldespanden. :-)

Coyotes FC (Patrick Sørensen Logomager) 16. november 2013, 16:27
Atletica Marbella sagde:


Undskyld, men mit problem er ikke, at jeg ikke får mine logoer kritiseret. Jeg kender desuden godt forummet Vurder Grafik. Mit problem er, at folk beder og at få lavet et logo. Imens jeg laver logoet (eller efter) laver de en ændring i tråden. Eksempelvis ændring af klubnavn. Det gør så, mit logo er lige til skraldespanden. :-)
Jeg forstår, det har jeg også været ude for, det er selvfølgelig lidt træls, men der er ikke så meget man kan gøre ved det tror jeg ikk, forum mentorer har ingen indflydelse på det, der skal du have fat i en admin smiley

Atletica Marbella (Michael) 16. november 2013, 16:31
Coyotes FC sagde:
Atletica Marbella sagde:


Undskyld, men mit problem er ikke, at jeg ikke får mine logoer kritiseret. Jeg kender desuden godt forummet Vurder Grafik. Mit problem er, at folk beder og at få lavet et logo. Imens jeg laver logoet (eller efter) laver de en ændring i tråden. Eksempelvis ændring af klubnavn. Det gør så, mit logo er lige til skraldespanden. :-)
Jeg forstår, det har jeg også været ude for, det er selvfølgelig lidt træls, men der er ikke så meget man kan gøre ved det tror jeg ikk, forum mentorer har ingen indflydelse på det, der skal du have fat i en admin smiley
Nok ikke desværre. Det var også lidt det, som var målet, at de svarede. Men tak for inputtet :-)

KBHAVANA CF (Tak for denne gang) 25. maj 2014, 16:21
Er der nogen der kan vurdere mit banner og logo?
Hvad er jeres mening om det?

Vær ærlige tak! :-)

Slettet klub 25. maj 2014, 16:58
KBHAVANA CF sagde:
Er der nogen der kan vurdere mit banner og logo?
Hvad er jeres mening om det?

Vær ærlige tak! :-)
Hvis muligt, synes jeg at du skulle lave hjørnerne på dit banner runde smiley

Slettet klub 25. maj 2014, 17:02
KBHAVANA CF sagde:
Er der nogen der kan vurdere mit banner og logo?
Hvad er jeres mening om det?

Vær ærlige tak! :-)
fed tekst begge steder, dog kunne det hele godt oppes en smule. Synes både banner og logo hænger mange steder (: evt få en "ramme" på

Vindeby Taasinge (Tyren) 1. marts 2015, 17:42
Jeg ville igen sige tak til Olympigue De Marseille for det fine logo han lavede til mig smiley

Det var helt uforventet at det ville blive lavet og "serveret" Ihvertfald rigtig god stil og mange roser herfrasmiley

Forsat god søndag folkens smiley

Lindgrens Akademi (Lindgren) 1. marts 2015, 17:52
Grækenland FC sagde:
Jeg ville igen sige tak til Olympigue De Marseille for det fine logo han lavede til mig smiley

Det var helt uforventet at det ville blive lavet og "serveret" Ihvertfald rigtig god stil og mange roser herfrasmiley

Forsat god søndag folkens smiley
Det var skam så lidt. Hvis du ønsker et mere "detaljeret" logo, så skriver du bare smiley

Vindeby Taasinge (Tyren) 1. marts 2015, 20:05
Det er helt perfekt som det er smiley
Besvar