Søger opdatering af logo

Skrevet i Banner/logoer

Rakon (JLC) 1. september 2015, 21:55
Hej alle managere!

Jeg har nu været manager her på Vman i en årrække og jeg føler det er på tide at på piftet det gode gamle logo. Tænker noget glaseffekt, samt vigtigst af alt at få opdateret målene på logoet sådan det hvide omkring logoet forsvinder :-)

Håber nogle vil bruge 2 min på det, da jeg kunne forestille mig dette ville være nemmere en at lave et helt nyt logo.

På forhånd tak

Slettet klub 2. september 2015, 12:00
Hej, jeg kan se, at du søger et nyt logo. Jeg kunne evt. lave et til dig, hvis du skulle have interesse i dette. Jeg tager meget gerne imod licens for mit arbejde.

- Lollerne IF

Rakon (JLC) 2. september 2015, 21:29
OP - Ikke interesseret i at betale for nogle få ændringer ved mit nuværende logo

Rakon (JLC) 4. september 2015, 16:26
Op

Ignotus (--) 4. september 2015, 17:02
Stadig samme farver, motiv osv.? smiley

Rakon (JLC) 4. september 2015, 17:28
Ja altså tænker bare en lille opdatering af det gamle logo.
Så som bedre kvalitet af billedet/farverne, måske i form af glaseffekt (ved ikke hvad virker bedst).

Derudover som du kan se på logoet er det ikke efter de nuværende krav i forhold til måleforholdene (det hvide rundt om logoet)

På forhånd tak :-)

Ignotus (--) 4. september 2015, 17:32
Rakon sagde:
Ja altså tænker bare en lille opdatering af det gamle logo.
Så som bedre kvalitet af billedet/farverne, måske i form af glaseffekt (ved ikke hvad virker bedst).

Derudover som du kan se på logoet er det ikke efter de nuværende krav i forhold til måleforholdene (det hvide rundt om logoet)

På forhånd tak :-)
Jeg giver det gerne et skud, jeg ved dog ikke om jeg kan finde det samme motiv smiley

Rakon (JLC) 4. september 2015, 17:36
Mange tak skal du have. Hvis du har svært ved det må det jo være svært at lave, så må jeg jo lave overvejelser omkring evt flere markante ændringer ;-)

Ignotus (--) 4. september 2015, 17:54


smiley

Rakon (JLC) 4. september 2015, 18:13
Super mange tak skal du have, tænker sgu at jeg vil give det et skud og bruge det smiley
Er det sådan at du evt kan lave et fedt banner som matcher, da det jeg har i forvejen er tilpasset mit nuværende logo? smiley
Besvar