Søger du Logo/Banner? - Kig her.

Skrevet i Banner/logoer

Slettet klub 23. september 2015, 22:02
Hvis du har tid vil jeg meget gerne have et logo som lyder som følgende:

En cirkel ydre cirkel hvor der står Tornbo i (evt også since 2015), og en inder cirkel hvori der er en trold der holder en pokal. Pokalen må meget gerne gå ud over begge ringe, altså som om han holder det ud foran cirklerne. Gerne en grøn trold.

Er det noget du ville kunne klare, eller vil det være for svært? smiley

tecchester (MK) 2. oktober 2015, 20:18
op

Ivory Toast FC (Alt er T Listet) 2. oktober 2015, 20:58
Hej, Jeg søger et logo.

Farver: Hvid - Sort - Orange - Grøn (Behøves ikke at være alle farverne, bare brug hvad du kan lide besdt)
Rundt
Må gerne have en toast inde i cirkelen. Hvor farven kan være som et normalt brød.
Vil ikke have årstal på.

Tak på forhånd! smiley

FC Heidenheim (Nur der FCH) 3. oktober 2015, 11:06
Hej!
Er fornyligt begyndt at spille efter en længere pause. I sammenhæng med at jeg er begyndt at spille igen, har jeg så skiftet mit klubnavn.
Derfor står jeg i den situation at jeg søger nyt logo/banner.
Jeg har ikke decideret nogle krav. De eneste krav er vel at logo og banner skal passe sammen, med motiv og farve.
Men ellers er der ikke mere i det, lad fantasien flyde og så håber jeg du er frisk på at give det et skud!

Tak på forhånd smiley

USC Upstate (sLumme) 11. oktober 2015, 18:23
Jeg har efterhånden haft mit nuværende logo i et godt stykke tid, og kunne derfor, hvis muligt, godt tænke mig et nyt.

Jeg kunne godt tænkte mig et rundt logo, da jeg synes det ser super fedt ud, og grøn farve må meget gerne dominere. Mht, billede/motiv er jeg åbent for det meste, bare det ser super fedt ud ;-) der må meget gerne stå "USC Upstate" og "EST 2007" agtig. Hvis du vil lave et banner til, så er du mere end velkomne, ellers er det helt okay!

På forhånd tak!

/USC Upstate

Besvar