Idé Tråden - Kom med dine forslag!

Skrevet i Generelt

Aarhus (big boss) 10. juli 2020, 15:36
Ja - eller slette en man ikke længere er interesseret i.

TOP STAR TEAM (Jonas Nielsen) 10. juli 2020, 17:41
Jeg kan ikke rigtig se en kategori denne ide passer i...

Det er egentlig en meget lille ting, men jeg mener bare, at det ville give bedre mening. Hvis udgifterne til reparation af stadion, gik ind under kategorien "drift" istedet for "andet", som den gør nu inde i regnskabet

TEAM spy (Hele førsteholdet på transfer) 10. juli 2020, 17:45
TOP STAR TEAM sagde:
Jeg kan ikke rigtig se en kategori denne ide passer i...

Det er egentlig en meget lille ting, men jeg mener bare, at det ville give bedre mening. Hvis udgifterne til reparation af stadion, gik ind under kategorien "drift" istedet for "andet", som den gør nu inde i regnskabet
Og for den dovne (mig):

Der burde være en "reparer hele stadion" knap, så man ikke behøver at skulle klikke på hver enkelt del.

Brøndby IF (Bye bye Benny) 10. juli 2020, 21:00
Når man laver en søgning via aktion eller transferlisten, savner jeg en funktion hvor man kan fravælge enkelte eller flere positioner.


Listen er domineret af enkelte posistioner. Det er meget sjældent jeg fx leder efter en keeper, men alligevel er 50% af alle spillere på listen keeper.



BK Frem (BK Frem) 11. juli 2020, 21:13
Dejligt med rigtige mange gode forslag!
Jeg er først hjemme fra ferie 28/7. så opdatere jeg der smiley

Sønderjyske Academy (AGF ja tak) 31. juli 2020, 05:00
hej sad tænkte over vil det ikke være godt hvis man lave et nyt træningsanlæg der var bedre end Verdensklasse træningsanlæg så jer der har Verdensklasse træningsanlæg har noget at opnå man kan se mange ligger jo stille med ens klub når man når Verdensklasse træningsanlæg

tror også det vil hjælpe med at spillet endnu mere igang som det var i gamle dage smiley

eller tar jeg helt fejl smiley

VH Celtic

Bundholdet FC (Thomas Tuchel) 31. juli 2020, 08:47
Brøndby IF sagde:
Når man laver en søgning via aktion eller transferlisten, savner jeg en funktion hvor man kan fravælge enkelte eller flere positioner.


Listen er domineret af enkelte posistioner. Det er meget sjældent jeg fx leder efter en keeper, men alligevel er 50% af alle spillere på listen keeper.
Du kan jo bare bruge funktionen 'Position' til at præcisere din søgning. Så jeg kan ikke rigtig se, hvad problemet skulle være?

Jeg ved ikke om jeg har misforstået dit spørgsmål - og det beklager jeg i så fald, hvis det er tilfældet - men umiddelbart kan man allerede det du efterlyser smiley

Loyals (VMEnhancer) 31. juli 2020, 09:41
Celtic Academy FC sagde:
hej sad tænkte over vil det ikke være godt hvis man lave et nyt træningsanlæg der var bedre end Verdensklasse træningsanlæg så jer der har Verdensklasse træningsanlæg har noget at opnå man kan se mange ligger jo stille med ens klub når man når Verdensklasse træningsanlæg

tror også det vil hjælpe med at spillet endnu mere igang som det var i gamle dage smiley

eller tar jeg helt fejl smiley

VH Celtic
Der er lidt omkring det fra tidligere i tråden her:
Los Futbolistas sagde:
BK Frem sagde:
Pers LØVER sagde:
Rhodesia sagde:
Større anlæg. Et til 500 mio, og et til 1b..
Det vil altså igen skabe en større forskel mellem meget rige, etablerede og
nye klubber.. Som jeg ser det.. Og det er jeg ikke sikker på er en god ide.. !
Der vil være måske 25 klubber der bare henter et anlæg til 1B... ?
Og så har de igen en kæmpe fordel, hvor de bare kan skabe større forskel..
Jeg ved ikke om jeg ser det forkert.. Men jeg kan ikke se fordelen.. !
Uddyb gerne...
Mvh Per
Enig Per. På kort sigt er det en fin løsning, men så kan de største klubber gøre spillere, som trænede 230XP i snit til 250-260!
Hvad så hvis man satte prisen yderligere op på de nye anlæg og samtidig minimerede forskellen på de nye anlæg og de allerede eksisterende anlæg, så det fx ikke hedder 230 vs. 260, men 230 vs. 235 og 240 eller lignende? Som det er nu handler spillet jo meget om dette: At være rig: https://www.virtualmanager.com/statistics/clubs . Et tiltag som det nævnte kunne måske fjerne fokus lidt herfra, hvis også de meget pengestærke klubber skulle til at overveje deres muligheder og fordele ved yderligere opgradering.

Bjørnholt FC (And then what) 1. august 2020, 21:19
Istedet for at Spillerkøb er som det er nu så lav et forum til både unge og gamle spillere ala 15-23 årig og så 24 og opefter - sådan som det er nu så drukner trådene bare i hinanden :-)

Aarhus (big boss) 17. august 2020, 16:25
Kunne man ikke gøre sådan, at man kunne indstille hvilke kampe man brugte hvilke startopstillinger til? Fx. hvis jeg havde en taktik som var standardiseret til venskabskampe? Når jeg så accepterede en venskabskamp, så ville den pr. automatik bruge den taktik som jeg havde sat den til.
Besvar