Motiver til logo/banner? - Kig her!

Skrevet i Banner/logoer

Legendary (Overvejer comback) 1. februar 2014, 22:47
Da jeg efterhånden dagligt scouter igennem alle de tråde herinde, syntes jeg det er en smule synd og uopfindsomt at finde en masse tråde hvor folk skriver:
INGEN KRAV, INGEN MOTIV - BRUG DIN FANTASI - Så derfor er denne tråd lavet! smiley

Jeg syntes vi mangler en tråd til motiver når vi allesammen skal spørge vores elskede logomagere om Logo/Banner.
Denne her tråd vil være til hjælp, til dem som ikke ved hvilket motiv de skal være! smiley

Har du et godt motiv som du måske vil dele med os? Så skriv det her, og evt. et link til motivet! smiley - Lad os få denne tråd op og køre og hjælpe alle (inklusiv migselv) som ingen fantasi har smiley



Links:


-------------------------------------------------

/Fjernet fra "Udvalgte" 18-07-2015
Moderator - Danmark

Brøndby IF Masterclas (NeXoX) 1. februar 2014, 23:16
god ide er super træt af beskeden ingen krav smiley

Slettet klub 1. februar 2014, 23:17
Hvis man vil have inspiration skal man bare gå ind på google og søge efter "American Football logos"

Brøndby IF Masterclas (NeXoX) 1. februar 2014, 23:19
Noroma sagde:
Hvis man vil have inspiration skal man bare gå ind på google og søge efter "American Football logos"
det er kedeligt de bliver meget ens såsmiley

Slettet klub 1. februar 2014, 23:22
NHL og Amerikansk fodbold logoer kan til tider være fantastiske.. Og så kan man også bare søge på "Logos". Der er utroligt mange fede ting derude, alt fra tekst logoer, til skjold logoer, eller illustrations logoer... smiley

Legendary (Overvejer comback) 1. februar 2014, 23:24
Noroma sagde:
Hvis man vil have inspiration skal man bare gå ind på google og søge efter "American Football logos"
Fx. dette her er der ikke mange der ved (inklusiv mig selv) så dette er allerede en god start! smiley jeg smider et link op! smiley

Slettet klub 1. februar 2014, 23:27
CHELSEA BOLDKLUB sagde:
Noroma, hvorfor har du skrevet "hvor er Noroma"?
Skrev det efter jeg havde skiftet navn, men det navn blev desværre fjernet. smiley

Brøndby IF Masterclas (NeXoX) 1. februar 2014, 23:27
Studstrup CF sagde:
Noroma sagde:
Hvis man vil have inspiration skal man bare gå ind på google og søge efter "American Football logos"
Fx. dette her er der ikke mange der ved (inklusiv migselv) så dette er allerede en god start! smiley jeg smider et link op! smiley
jeg søger bare altid på logo fx da jeg lavede mit eget logo søgte jeg på "hawk logo"

Brøndby IF Masterclas (NeXoX) 1. februar 2014, 23:28
Noroma sagde:
CHELSEA BOLDKLUB sagde:
Noroma, hvorfor har du skrevet "hvor er Noroma"?
Skrev det efter jeg havde skiftet navn, men det navn blev desværre fjernet. smiley
det var Cock Norris? havd havde du regnet medsmiley utroligt det blev godkendt

Legendary (Overvejer comback) 1. februar 2014, 23:29
Hold jer til tråden drenge! smiley
Besvar