Søger Banner og logo - City Academy!

Skrevet i Banner/logoer

Slettet klub 31. maj 2014, 17:25
Aiyanna Amaranthos sagde:
Her er mit forsøg:
Motivet er derm City's logo er der, men kant og skrift er ikke lige mig, men tak for dit forsøg smiley Sætter jeg meget pris på smiley

Slettet klub 31. maj 2014, 17:31
Du har fået så mange logoer, hvorfor bruger du ikke bare et indtil du får noget der er bedre? De kan da umuligt være værre end det standard logo vman har smiley

Slettet klub 31. maj 2014, 17:32
Senpai notice me sagde:
Du har fået så mange logoer, hvorfor bruger du ikke bare et indtil du får noget der er bedre? De kan da umuligt være værre end det standard logo vman har smiley
Går der ikke 160 dage før jeg kan skifte? smiley

Slettet klub 31. maj 2014, 17:32
City Academy sagde:
Senpai notice me sagde:
Du har fået så mange logoer, hvorfor bruger du ikke bare et indtil du får noget der er bedre? De kan da umuligt være værre end det standard logo vman har smiley
Går der ikke 160 dage før jeg kan skifte? smiley
Nej, du kan skifte lige så meget som du har lyst til

Slettet klub 31. maj 2014, 17:33
Senpai notice me sagde:
City Academy sagde:
Senpai notice me sagde:
Du har fået så mange logoer, hvorfor bruger du ikke bare et indtil du får noget der er bedre? De kan da umuligt være værre end det standard logo vman har smiley
Går der ikke 160 dage før jeg kan skifte? smiley
Nej, du kan skifte lige så meget som du har lyst til
Okay, venter vel bare på det rette smiley

Slettet klub 2. juni 2014, 14:24
op

Slettet klub 2. juni 2014, 15:41
op

Slettet klub 2. juni 2014, 15:58
der er mange andre der dårligt nok får et logo stil dig da tilfreds med et af dem smiley. Så kan det rette altid komme senere.

Slettet klub 2. juni 2014, 16:10
Atletico Brøndby sagde:
der er mange andre der dårligt nok får et logo stil dig da tilfreds med et af dem smiley. Så kan det rette altid komme senere.
Jeg har ikke sagt nogen er dårlige tværtimod, synes de er seje/flotte eller hvad man siger (fede).. Men jeg vil ikke sætte det ind, vis jeg ikke vil ligge det ind for min klub, er i tvivl om nogen, derfor venter jeg smiley

Slettet klub 5. juni 2014, 13:38
op
Besvar