Banner + Logo - Ny

Skrevet i Banner/logoer

Slettet klub 28. august 2014, 23:42
Jeg søger logo samt banner i en ny tråd, da jeg synes den anden endte ud i noget, jeg naturligvis beklager.
Så jeg vælger altså at prøve på ny, og være lidt mere konstruktiv med hvad jeg kunne tænke mig, håber folk er villige til at tage et kig :-)

Først og fremmest, kunne jeg godt tænke mig logoet kommer til at ligne noget i stil af det her;

http://i230.photobucket.com/albums/ee270/lapiz4azulli/SeattleSoundersFC.jpg

Farver: I stedet for de officielle farver som er vist på linket, vil jeg gerne have pink og sort.
Form: Som vist på billedet, eller gør jeres bedste for at immitere noget lignende.
Motiv: Igen må du meget gerne lade dig inspirere at ovenstående link.
Tekst: Drengene Med Swag hvis det skal ligne det til venstre på linket, hvis det skal være det til højre, kan det måske lade sig gøre og flette et "DMS" ind, altså initialerne for klubbens navn.

Hvad banneret angår, behøver det ikke være noget specielt. Måske kan du lade dig inspirere af de farver som jeg har valgt til ovenstående logo og noget lidt i samme genre. Går KLART mest op i logoet.

Tak på forhånd, og beklager misforståelsen i forrige tråd :-)


Slettet klub 29. august 2014, 18:39
Op!

Slettet klub 30. august 2014, 17:20
op

Slettet klub 30. august 2014, 21:27
op

Slettet klub 31. august 2014, 20:45
op

Fruit Fighters (FF) 1. september 2014, 22:26
Du har oppet din tråd mere end én gang pr dag, hvilket man ikke må.
Du får derfor en advarsel. Sker dette igen, bliver din tråd låst.

Det er tilladt at kommentere 1 gang efter et indlæg, men det skal ske indenfor 15 minutter ellers tæller det som et op.

Har du ikke læst reglerne endnu, så vil jeg lige bede dig læse dem:
Regler(læs FØR du søger logo)

Moderator ¬ Fruit Fighters

Slettet klub 2. september 2014, 18:01
Op
Besvar