Unfair regler omkring bannere

Skrevet i Banner/logoer

Slettet klub 23. oktober 2014, 17:21
Hej vman.
Jeg har lavet logo til mig selv og en af mine venner ....
de blev begge afvist pga andet skrift end kun årstal og navn,
Jeg havde skrevet på min egen "In business since 2009" - og jeg kan da godt se at nogle vil mene at det er lidt for meget, så jeg rettede det bare til 2009 hvor det herefter blev godtaget, men på min vens banner skrev jeg "Established in 2011" hvilket jeg ved andre også har gjort, jeg har også set folks bannere som har skrevet "since ...." hvilket også er blevet godtaget. Jeg kan bare ikke forstå at reglerne ikke er ens for alle.
Er det fordi at reglerne er blevet skærpet senere hen eller handler det bare om i hvilket humør moderatoren er i idet han / hun skal acceptere banneret?

Slettet klub 23. oktober 2014, 19:18
Forhen kunne man blive godkendt med meget mere tekst, fx "Since..", "Established.." og lignede, sit managernavn kunne man vist også få sneget med ind, men ellers var reglerne som de er i dag smiley

Slettet klub 23. oktober 2014, 19:23
Så det er ikke muligt at gøre det idag under nogle omstændigheder?

Slettet klub 23. oktober 2014, 20:19
Nej, ikke så vist jeg ved.. Det er da lidt ærgerligt smiley

Slettet klub 23. oktober 2014, 20:23
Ok tak for svaret smiley
Jeg syntes også at det er synd, uden sådan en skrift syntes jeg at banneret kan gå hen og se lidt tomt ud ...

Dre FC (Johnsen) 23. oktober 2014, 20:36
Bliv ved med at uploade det til de bliver trætte af dig og bare accepterer det. Det plejer i hvert fald at være min taktik. smiley

Slettet klub 23. oktober 2014, 20:40
Haha ja det kan man selfølgeligt godt, men tror du ikke at de kan blive så irriteret at du bliver bannet?

Danmark (Danmark) 23. oktober 2014, 20:40
Nu er det jo nok primært undertegnede der godkender/afviser, og din taktik fungerer ikke på mig Johnsen. smiley
Men jeg mener da ikke jeg har afvist "Established in ....".

Slettet klub 23. oktober 2014, 20:45
Det var vist nok igår

Slettet klub 23. oktober 2014, 20:46
Det var hos en som hedder "Sanic"
Besvar