Projekt logoland på VMAN!

Skrevet i Banner/logoer

Lindgrens Akademi (Lindgren) 2. marts 2015, 18:58
Redskins sagde:
vil gerne hjælpe smiley men skal lige få lidt ro på tiden smiley har meget at lave
Det lyder godt! smiley
Ja, nu forventer jeg heller ikke at jeg når i gennem alle skrive hold på Vman på en uge smiley Self skal det ikke tage overhånd, men tager det mere som et lille roligt projekt smiley

Juventus FC (farvel og tobak) 2. marts 2015, 19:04
Jeg vil også gerne hjælpe til, når ODM indrømmer han har brudt copyright loven da han valgte at lave "Dengamledame FC" smiley


Bjørnholt FC (And then what) 2. marts 2015, 19:08
Juventus FC sagde:
Jeg vil også gerne hjælpe til, når ODM indrømmer han har brudt copyright loven da han valgte at lave "Dengamledame FC" smiley
Al den stolthed smiley

Lindgrens Akademi (Lindgren) 3. marts 2015, 22:50
STATUS

20 logoer lavet og endnu 12 på ventelisten mens jeg har spurgt alle mulige hold i de øverste ligaer!

Da jeg har studie fra 7-16 i morgen, og efterfølgende fodbold, kommer jeg først videre torsdag, hvor jeg regner med at lave en 5-8 stykker alt efter hvordan dagen ser ud.

Folk ser ud til at tage godt i mod mine breve, og så er der så dem som ikke vil have et nyt logo, hvilket jeg respekterer - hver sine præferencer smiley

Wigan Athletic FC (Martin) 3. marts 2015, 23:24
Det er for fedt! Glæder mig til at du når 7. division i næste uge smiley

Super fedt initiativ!

Lindgrens Akademi (Lindgren) 3. marts 2015, 23:27
Wigan Athletic FC sagde:
Det er for fedt! Glæder mig til at du når 7. division i næste uge smiley

Super fedt initiativ!
haha, you wish...

Du kan smide mig en PB hvis du udfylder følgende skema, så skal jeg sætte dig på listen - jeg modtager alligevel en 5-10 logobreve om dagen, så hvorfor sige nej til dig smiley

Form: Rundt, firkantet, skjold (hvis skjold, forklar gerne hvordan), eller andet.
Farver: Mindst 1, helst 2, gerne 3.
Motiv: Hvis du ved hvad dit logo skal indholde, så lad mig vide det. Selv hvis du ikke er sikker, så kan selv den mindste detalje give mig forståelse af hvad du ønsker. Derfor ser jeg gerne at man i det mindste har et forslag til et motiv, eller hvad logoet skal indebære.
Effekter: Hvis du ønsker nogle specielle effekter, så lad mig gerne vide det, så jeg kan have det med i mine overvejelser.

Wigan Athletic FC (Martin) 3. marts 2015, 23:28
Olympigue De Marseille sagde:
Wigan Athletic FC sagde:
Det er for fedt! Glæder mig til at du når 7. division i næste uge smiley

Super fedt initiativ!
haha, you wish...

Du kan smide mig en PB hvis du udfylder følgende skema, så skal jeg sætte dig på listen - jeg modtager alligevel en 5-10 logobreve om dagen, så hvorfor sige nej til dig smiley

Form: Rundt, firkantet, skjold (hvis skjold, forklar gerne hvordan), eller andet.
Farver: Mindst 1, helst 2, gerne 3.
Motiv: Hvis du ved hvad dit logo skal indholde, så lad mig vide det. Selv hvis du ikke er sikker, så kan selv den mindste detalje give mig forståelse af hvad du ønsker. Derfor ser jeg gerne at man i det mindste har et forslag til et motiv, eller hvad logoet skal indebære.
Effekter: Hvis du ønsker nogle specielle effekter, så lad mig gerne vide det, så jeg kan have det med i mine overvejelser.
Det ville være så fedt!
Jeg sender dig lige en besked! :-)
Mange tak!

Lindgrens Akademi (Lindgren) 5. marts 2015, 17:54
STATUS

13 logoer er lavet i dag (33 i alt), og endnu et par på ventelisten, mens jeg er i gang med at spørge folk fra 2. division i de respektive lande.

Jeg forventer at lave et par mere i aften, og så vil jeg fortsætte engang i morgen eftermiddag inden jeg holder weekend smiley

Slettet klub 5. marts 2015, 20:32
det er nice! fedt projekt smiley!

Lindgrens Akademi (Lindgren) 6. marts 2015, 12:56
STATUS På grund af mange respons på tilbud på logo og yderligere logobreve er ventelisten pt. meget lang - hav tålmodighed!

Så vil jeg starte på at opdatere ventelisten, som pt. ser ud til at have yderligere 30-40 personer som mangler logo. Hav venligst lidt tålmodighed, og send ikke flere breve for at høre hvornår logoet kommer, da jeg i forvejen får i gennemsnittet 4 breve i timen.

Jeg håber stærkt på at få halveret ventelisten til engang i aften! smiley
Besvar