Logo søges, tak på forhånd

Skrevet i Banner/logoer

Young Bois (Dr Rashy MBE) 2. marts 2015, 09:53
Hej søger logo

-Farver: sort, gul, rød
-Form: skjold eller cirkel
-Personer: Fellaini

Ellers kan man bare være kreativ smiley smiley
Tak smiley smiley

Lindgrens Akademi (Lindgren) 2. marts 2015, 09:58
Så, efter at have søgt og fået 2 logoer for et par dage siden, så søger du nu igen?

Young Bois (Dr Rashy MBE) 2. marts 2015, 09:59
Ja smiley

Lindgrens Akademi (Lindgren) 2. marts 2015, 10:01
Så mens jeg sidder med en venteliste på pt. 12 personer som mangler logo, så har jeg spildt hvad der svarer til måske 2 logoer på at lave dit som kunne gå hen og blive erstattet om få dage? Det synes jeg sgu ikke lige er i orden smiley Slet ikke med tanke på hvor få der laver logoer for tiden.

Coyotes FC (Patrick Sørensen Logomager) 2. marts 2015, 14:15
Olympigue De Marseille sagde:
Så mens jeg sidder med en venteliste på pt. 12 personer som mangler logo, så har jeg spildt hvad der svarer til måske 2 logoer på at lave dit som kunne gå hen og blive erstattet om få dage? Det synes jeg sgu ikke lige er i orden smiley Slet ikke med tanke på hvor få der laver logoer for tiden.
Altså det er jo ikke ens betydende med at du har gjort et dårligt stykke arbejde min ven, tværtimod. Nogle ser logoer som et par sko, noget du skifter ud når det bliver for gammelt eller fordi der lige trænger til noget nyt, hvor andre skifter logoer som et par underbukser, man har mange af dem og skifter regelmæssigt. Det kan jo sagtens være at han bare kan lide at have nogle stykker at vælge imellem, kan selvfølgelig ikke sige noget konkret som forsvar for ham, men pas på med at dømme andre ud fra dine konklusioner, "døm ikke bogen på dets omslag", der er sikkert en grund til at han har gjort som han har.

Det er heller ikke fordi jeg ikke forstår dig, jeg laver selv logoer, og nogle gange bliver man behandlet som om man har dem hængende på træerne. Det er selvfølgelig træls, men det er hvad der sker, sådan er verdenen nu til dags, desværre.

Lindgrens Akademi (Lindgren) 2. marts 2015, 14:17
Coyotes FC sagde:
Olympigue De Marseille sagde:
Så mens jeg sidder med en venteliste på pt. 12 personer som mangler logo, så har jeg spildt hvad der svarer til måske 2 logoer på at lave dit som kunne gå hen og blive erstattet om få dage? Det synes jeg sgu ikke lige er i orden smiley Slet ikke med tanke på hvor få der laver logoer for tiden.
Altså det er jo ikke ens betydende med at du har gjort et dårligt stykke arbejde min ven, tværtimod. Nogle ser logoer som et par sko, noget du skifter ud når det bliver for gammelt eller fordi der lige trænger til noget nyt, hvor andre skifter logoer som et par underbukser, man har mange af dem og skifter regelmæssigt. Det kan jo sagtens være at han bare kan lide at have nogle stykker at vælge imellem, kan selvfølgelig ikke sige noget konkret som forsvar for ham, men pas på med at dømme andre ud fra dine konklusioner, "døm ikke bogen på dets omslag", der er sikkert en grund til at han har gjort som han har.
jeg ved udeværket at han synes mit logo har været fint, og det er slet ikke problemet. Jeg har bare brugt mange timer samlet på at lave logoer, og der er stadig mange som mangler, så det kan være lidt irriterende at man 3 dage efter man har fået et logo, vælger at udstede krav til et nyt logo med nye krav, som han ikke fortalte mig om for 3 dage siden.

Jeg svarede for hurtigt i morges, sorry, men blev en smule irriteret smiley

Young Bois (Dr Rashy MBE) 2. marts 2015, 14:18
Lige præcis smiley
man kan aldrig få for lidt vel smiley
det logo som olympigue de marseille havde lavet er jo fedt men kunne virkelig godt tænke mig noget med fellaini smiley

Coyotes FC (Patrick Sørensen Logomager) 2. marts 2015, 14:25
Olympigue De Marseille sagde:

jeg ved udeværket at han synes mit logo har været fint, og det er slet ikke problemet. Jeg har bare brugt mange timer samlet på at lave logoer, og der er stadig mange som mangler, så det kan være lidt irriterende at man 3 dage efter man har fået et logo, vælger at udstede krav til et nyt logo med nye krav, som han ikke fortalte mig om for 3 dage siden.

Jeg svarede for hurtigt i morges, sorry, men blev en smule irriteret smiley
Det er fuldt ud forståeligt, det virkede bare lidt som et angreb smiley

Har selv oplevet noget lignende, jeg har endda oplevet folk der efterspørger et logo hos en, fordi man er en dygtig logomager, man laver logoet, og i samarbejde finder man frem til et resultat, men så tager de et logo fra deres tråd, som havde været der i et par dage i forvejen... Der er virkeligt ikke nok logomagere for tiden, og logomagere har også et liv, det glemmer nogle folk bare en gang imellem... smiley

Lindgrens Akademi (Lindgren) 2. marts 2015, 14:31
Coyotes FC sagde:
Olympigue De Marseille sagde:

jeg ved udeværket at han synes mit logo har været fint, og det er slet ikke problemet. Jeg har bare brugt mange timer samlet på at lave logoer, og der er stadig mange som mangler, så det kan være lidt irriterende at man 3 dage efter man har fået et logo, vælger at udstede krav til et nyt logo med nye krav, som han ikke fortalte mig om for 3 dage siden.

Jeg svarede for hurtigt i morges, sorry, men blev en smule irriteret smiley
Det er fuldt ud forståeligt, det virkede bare lidt som et angreb smiley

Har selv oplevet noget lignende, jeg har endda oplevet folk der efterspørger et logo hos en, fordi man er en dygtig logomager, man laver logoet, og i samarbejde finder man frem til et resultat, men så tager de et logo fra deres tråd, som havde været der i et par dage i forvejen... Der er virkeligt ikke nok logomagere for tiden, og logomagere har også et liv, det glemmer nogle folk bare en gang imellem... smiley
Jep, det skal siges at folk tilbage i 2008-2011 var rigtig uforskammede til tider smiley



Young Bois (Dr Rashy MBE) 2. marts 2015, 14:42
Har selv prøvet at lave logoer, men det blev altid noget lort, fordi jeg ikke havde de rigtige programmer ellers ville jeg gerne være logomager smiley
Besvar