Gratis logo.

Skrevet i Banner/logoer

Angel Spurs (Postecoglou) 26. april 2015, 14:24
Hej. Hvis der er nogle der gerne vil have dette logo med sit eget klubnavn, så giv besked smiley Det er bedst hvis dit klubnavn består af 6-10 bogstaver smiley
Skriv også gerne årstal.
Farver kan ændres efter behov.

Mvh Spursico

Herning FC (nummi) 26. april 2015, 17:14
Spursico sagde:
Hej. Hvis der er nogle der gerne vil have dette logo med sit eget klubnavn, så giv besked smiley Det er bedst hvis dit klubnavn består af 6-10 bogstaver smiley
Skriv også gerne årstal.
Farver kan ændres efter behov.

Mvh Spursico
Troede kun man søgte logo herinde.

Phoenix Atletico (Kynde - Stoppet) 26. april 2015, 17:53
Herning FC sagde:
Spursico sagde:
Hej. Hvis der er nogle der gerne vil have dette logo med sit eget klubnavn, så giv besked smiley Det er bedst hvis dit klubnavn består af 6-10 bogstaver smiley
Skriv også gerne årstal.
Farver kan ændres efter behov.

Mvh Spursico
Troede kun man søgte logo herinde.
Det er vel okay alligevel. En som mangler et logo, kan få et hvis de ønsker det.

Herning FC (nummi) 26. april 2015, 17:57
Phoenix Atletico sagde:
Herning FC sagde:
Spursico sagde:
Hej. Hvis der er nogle der gerne vil have dette logo med sit eget klubnavn, så giv besked smiley Det er bedst hvis dit klubnavn består af 6-10 bogstaver smiley
Skriv også gerne årstal.
Farver kan ændres efter behov.

Mvh Spursico
Troede kun man søgte logo herinde.
Det er vel okay alligevel. En som mangler et logo, kan få et hvis de ønsker det.
Meh, tråden fungrer ikke vildt godt. Der er knapt nok motiv på logoet, og manden hejser allerede flaget. Det tager også lidt konceptet i forummet væk. Ærgerligt smiley

Dre FC (Johnsen) 26. april 2015, 17:59
Fint tiltag smiley

Phoenix Atletico (Kynde - Stoppet) 26. april 2015, 18:55
Herning FC sagde:
Phoenix Atletico sagde:
Herning FC sagde:
Spursico sagde:
Hej. Hvis der er nogle der gerne vil have dette logo med sit eget klubnavn, så giv besked smiley Det er bedst hvis dit klubnavn består af 6-10 bogstaver smiley
Skriv også gerne årstal.
Farver kan ændres efter behov.

Mvh Spursico
Troede kun man søgte logo herinde.
Det er vel okay alligevel. En som mangler et logo, kan få et hvis de ønsker det.
Meh, tråden fungrer ikke vildt godt. Der er knapt nok motiv på logoet, og manden hejser allerede flaget. Det tager også lidt konceptet i forummet væk. Ærgerligt smiley
Det er da heller ikke nødvendigt med et motiv altid. Men kan godt følge dig alligevel :-)

FC Københavnn (GSJ) 26. april 2015, 20:29
Herning FC sagde:
Spursico sagde:
Hej. Hvis der er nogle der gerne vil have dette logo med sit eget klubnavn, så giv besked smiley Det er bedst hvis dit klubnavn består af 6-10 bogstaver smiley
Skriv også gerne årstal.
Farver kan ændres efter behov.

Mvh Spursico
Troede kun man søgte logo herinde.
Troede heller ikke at logo/banner tråden havde til formål at have opslag omkring at få lavet et. Det gør at tråden hurtig bliver rodet i hvem der søger og hvem laver logoer eller bannere.

Slettet klub 27. april 2015, 11:19
jeg vil super gerne have det logo med mit klub navn i hvis du kan ave det bare send en besked til mig smiley

Angel Spurs (Postecoglou) 27. april 2015, 11:44
Jaarham sagde:
jeg vil super gerne have det logo med mit klub navn i hvis du kan ave det bare send en besked til mig smiley



Angel Spurs (Postecoglou) 27. april 2015, 12:04
Besvar