Logo - USC Upstate

Skrevet i Banner/logoer

USC Upstate (sLumme) 11. oktober 2015, 18:13
Jeg har efterhånden haft mit nuværende logo i et godt stykke tid, og kunne derfor, hvis muligt, godt tænke mig et nyt.

Jeg kunne godt tænkte mig et rundt logo, da jeg synes det ser super fedt ud, og grøn farve må meget gerne dominere. Mht, billede/motiv er jeg åbent for det meste, bare det ser super fedt ud ;-) der må meget gerne stå "USC Upstate" og "EST 2007" agtig. Hvis I vil lave et banner til, så er I mere end velkomne, ellers er det helt okay!

På forhånd tak!

/USC Upstate

USC Upstate (sLumme) 12. oktober 2015, 15:35
Op :-)

USC Upstate (sLumme) 13. oktober 2015, 13:11
Op smiley

Slettet klub 13. oktober 2015, 18:58
Jeg håber jeg har ramt dine ønsker nogenlunde smiley
Hvis du ikke kan li' alle effekterne, vil jeg med glæde lave en simplificeret version til dig.

v2

USC Upstate (sLumme) 13. oktober 2015, 19:01
Wow, det ser super fedt ud! Er det muligt at flette "USC" ind?

Er du muligvis interesseret i at lave et lignende banner? Hvis ikke, er det også helt okay!

Tusinde tak på forhånd!

/USC Upstate

Slettet klub 13. oktober 2015, 19:31
Mønsteret i midten skal forstille bogstaverne USC. Det er er måske lidt utydeligt, det kan være at jeg kan gøre det lidt bedre. Jeg vil gerne lave et banner til dig men det bilver nok først imorgen. Vi kan fortsætte samtalen over privatbeskeder.

USC Upstate (sLumme) 13. oktober 2015, 19:32
Lazy Losers United sagde:
Mønsteret i midten skal forstille bogstaverne USC. Det er er måske lidt utydeligt, det kan være at jeg kan gøre det lidt bedre. Jeg vil gerne lave et banner til dig men det bilver nok først imorgen. Vi kan fortsætte samtalen over privatbeskeder.
Det er bare helt i orden! Snakkes i chatten smiley

Widelake Pirates (Dan) 30. oktober 2015, 12:54
Mit bud:




Kommenter over brev.
Besvar