Vman på TV2

Skrevet i Generelt

Dre FC (Johnsen) 25. december 2015, 20:33
Spoiler Alert FC sagde:
Synes kommenteringen af kampen er spot-on!
Jeg har lidt svært ved at genkende stemmen..... det er da ikke Flemming Toft, er det?

Olympique (ungdomshold før tyvetyve - måske) 25. december 2015, 20:40
Dre FC sagde:
Spoiler Alert FC sagde:
Synes kommenteringen af kampen er spot-on!
Jeg har lidt svært ved at genkende stemmen..... det er da ikke Flemming Toft, er det?
Lyder som Jan Mølby eller Preben Elkjær

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 25. december 2015, 21:27
BERLIN EAST FC sagde:
TV2 viser vman kamp i fuld længde.

TV2 har ved en fejl lagt lydfil fra en anden udsendelse som lydspor til kampen. TV2 lover at gøre det bedre næste gang. TV2 har på en travl aften nået at få en kommentar fra Berlin.
TV2 1-1 kan I være tilfreds med det.
Berlin Før kampen var vi tilfreds med det ene point. Men som kampen formede sig burde vi have vundet kampen. Det er Gudenå som skal være glad for det ene point i dag.
TV2 Før kampen udtalte Gudenå sig om at de havde været på team building kursus for at give spilleren kampgejst og kampånd. Har det hjulpet Gudenå i dag synes du.
Berlin Nu kender jeg jo manageren fra Gudenå personligt. Faktisk tror jeg at det team building kursus har været en tur ud i en økologisk skov i et folkevognsrugbrød.
TV2 Det er måske spild at tid med sådan et kursus synes du.
Berlin Nej kender jeg ham ret, har han haft trailer bagefter, og så er spillerene blevet sat til at samle brænde sammen.
TV2 Det var alt herfra i dag.

Gudenå FC (Blaki er god) 26. december 2015, 17:06
Solrød lokal avis;
Vi har set at i, i Gudenå FC for en gange skyld har problemer med BERLIN EAST FC
Hvad har i at fortælle om det.
Gudenå FC;
Ja desvære har ærke rivalerne spilet godt på det sidste, men vi kommer igen.
Ordet giv op er ikke i den ordbog vi benytter her i den dejlig klub.
Vi har kikket i historien for klubben, Vi har jo spilet 6 kampe om ugen mod ærke rivalerne i det seneste års tid. Og fra tidlig ved vi at hold der næsten lige gode er det vigtigt at være god i løb også kaldet intervaldtræning. Vi vil derfor have fokus på løb også kaldet intervaldtræning i den kommende tid.
Der venter mange gode kampe forude mod BERLIN EAST FC
Mvh Ham fra Gudenå FC

Rhodesia (Rhodes) 27. december 2015, 00:29
Aalborg Flyers sagde:
Wild Ferrets sagde:
Nu må du altså snart stoppe med de ekstra truppladser... Men tillykke med 5 pladsen
Med ekstra truppladser vil markedet for alvor dø.
Og allerede nu er det helt dødt. Der må virkelig snart ske noget på den front.

Bjørnholt FC (And then what) 27. december 2015, 00:29
Gazamo City sagde:
Aalborg Flyers sagde:
Wild Ferrets sagde:
Nu må du altså snart stoppe med de ekstra truppladser... Men tillykke med 5 pladsen
Med ekstra truppladser vil markedet for alvor dø.
Og allerede nu er det helt dødt. Der må virkelig snart ske noget på den front.
+1
Besvar