Søger Banner og logo til mit nye klub navn

Skrevet i Banner/logoer

Captain Flint (The Pirate) 7. februar 2016, 17:16
Som sagt søger jeg både logo og banner med lidt krav smiley

Logo:

Form: Jeg server gerne et form får våbenskjold, et eksempel ville være min vens logo - http://www.virtualmanager.com/clubs/1015487
Teksten skal have relation til mit klub navn, farverne jeg søger er Rød/sort eller Rød/sort/grå.
På logoet må der gerne (men ikke et krav) indgå noget med et skib, da det er en Pirat jeg har opkaldt min klub efter.

Til banneret må der gerne være lidt paralleler med min vens banner igen - http://www.virtualmanager.com/clubs/1015487 Men igen med farver som matcher mit logo. Der behøver ikke være noget skib i banneret da det ville være svært at få det til at se godt.

Håber nogle vil tage udfordringen op da jeg ikke selv kan finde ud af det.

Mvh Nikolai Hansen, God dag!

Captain Flint (The Pirate) 8. februar 2016, 15:02
Bump

Captain Flint (The Pirate) 9. februar 2016, 15:19
Bump

FC Stars United (Enrique) 9. februar 2016, 21:06
.

Captain Flint (The Pirate) 9. februar 2016, 22:17
FC Stars United sagde:
Det er ikke 100% hvad du har spurgt efter, men det var hvad jeg lige kom frem til på den korte tid jeg havde til rådighed.



Mange tak for Banner/logo, sætter stor pris på dit arbejde men det er desværre ikke lige noget for mig, dog har det nogle gode aspekter. Jeg forsætter med at søge efter noget smiley

Captain Flint (The Pirate) 10. februar 2016, 10:47
Bump

Slettet klub 10. februar 2016, 11:21



Captain Flint (The Pirate) 10. februar 2016, 12:09
Fc NeedAName sagde:


Mange tak for dit arbejde, det ser rigtigt godt ud, men har et par små mulige ændringer. I logoet er det muligt der kan bruges en anden skrift størrelse.Og inde i cirklen på logoet laves med en frisk rød farve, og skrift farven med lys grå

Banneret ser rigtigt godt ud men kunne godt tænke mig en anden skrift størrelse igen og gerne lidt tydligere.

Ellers ser det rigtigt godt ud, mange tak!

Slettet klub 10. februar 2016, 12:36



HAHAHA ser nu at du hedder flint .. LOL ...
Kigger på det senere
men er det sådan du mener det skal være?
Personligt syntes jeg at en lidt alá old english skrift passer bedre til temaet

Captain Flint (The Pirate) 10. februar 2016, 13:13
Haha er enig med dig i det første så bedst ud, men tror måske jeg har et andet bud også, jeg vender lige tilbage.
Besvar