Til jer der søger Logo/Banner

Skrevet i Banner/logoer

Hibernians FC (Frederik Nørlund) 8. februar 2016, 00:26
Hej allesammen!

Er i ligeså desperate efter at have et fedt logo og banner til jeres klub, som en 13 årig i Gamestop? - Tænkte jeg nok.

Kort sagt, så laver jeg Logo og Banners til Klubber der mangler, eller ønsker noget bedre.

(Jeg er ikke verdens bedste! - Så vær kærlig med jeres kritik)

Jeg har en venteliste, men kort sagt skriv her i tråden med nogle krav, også ser vi på det!
Jeg forventer at kunne producere ca. 3 logo / banner i ugen, da jeg også har et liv ved siden af Vman, og dette trodsalt kun er for hyggens skyld, så hav tålmodighed med mig. smiley

Dette er også for at kunne bibeholde kvaliteten i det arbejde jeg laver, så i også kan forvente arbejdet ikke er stresset og bare kørt igennem en kopimaskine.
(Jeg forbeholder mig også retten til at hoppe lidt rundt i denne liste, afhængig af om jeg har fået en idé jeg skal have på papir med det samme, eller om jeg mangler en ide til design)

Logo / Banner Venteliste:
Thilde United (Banner)
Boss GF (Banner)
Houngers (Logo / Banner)
Kruse FC (Logo / Banner)
Roma Club, Nu FC Frederikssund (Banner)
FC Interpol (Logo / Banner)
FC Højbjerg, Nu Den Gyldne Sok (Logo / Banner)
Feneryener (Logo / Banner)
Real Madrid IF (Logo / Banner)


Jeg forventer at have disse færdige inden denne uges udgang (Uge 43)
-Thilde United
- Roma Club, nu FC Frederikssund
- Boss FG

Jeg forventer at begynde på disse næste Uge (Uge 44)
- Houngers
- FC Interpol
- Kruse FC

Jeg forventer at begynde på disse Uge 45.
- FC Højbjerg
- Feneryener
- Real Madrid IF

Lidt af hvad jeg har lavet.










Dalkurd CF (DCF) 8. februar 2016, 15:04
Virkelig god, et fantastisk sæt banner og logo han har lavet til mig smiley
Som jeg også kommer til at bruge.
Kan stærkt anbefales!

Hibernians FC (Frederik Nørlund) 9. februar 2016, 15:25
Op smiley

Thilde United (Olsen) 27. oktober 2021, 18:28
Hej
Det ville være fedt hvis du ville lave et log/banner til mig. Du har helt frie tøjler. Jeg har ikke selv forstand på grafikken, så jeg bliver helt sikkert glad for det du laver.

Venligst Thilde



Hibernians FC (Frederik Nørlund) 27. oktober 2021, 18:29
Thilde United sagde:
Hej
Det ville være fedt hvis du ville lave et log/banner til mig. Du har helt frie tøjler. Jeg har ikke selv forstand på grafikken, så jeg bliver helt sikkert glad for det du laver.

Venligst Thilde
Hej Thilde,

Helt frie tøjer er ret svært som freelancer, da jeg også gerne vil gøre dig tilfreds, har du nogle ideer til farver og motiver som kunne indgå? smiley

Thilde United (Olsen) 27. oktober 2021, 18:34
Et skjold med årstallet 2009 og klubnavnet THILDE Farverne må gerne være rødt og blåt

Thilde United (Olsen) 27. oktober 2021, 18:36
Thilde er en Westy terrier, som måske kan indgå i skjoldet, hvis det er til at finfe.

Hibernians FC (Frederik Nørlund) 27. oktober 2021, 19:55
Thilde United sagde:
Thilde er en Westy terrier, som måske kan indgå i skjoldet, hvis det er til at finfe.
Hej Thilde,

Hvordan ser det her ud?


Thilde United (Olsen) 27. oktober 2021, 20:01
Den ser frisk og let ud. Den syntes jeg er rigtig god. Dog vil jeg sige at jeg nok glemte at skrive, at en Westy hund ikke er rød men hvid. Kan det ikke laves om, er det OK med mig.
Thilde

Pudseren (JEG STOPPER) 27. oktober 2021, 20:04
Hejsa.

Jeg kunne godt tænke mig et logo, faktisk med noget guld gradient farve skrift og logo, evt nogle flotte vinger på osv.. :-) Kunne være rigtig fedt!
Besvar