Har du lyst til at blive logomager?

Skrevet i Banner/logoer

Arsenal FC (Ålen) 26. juni 2016, 22:20


Jeg har nu ledt efter logomager, og det ser ud til at der ikke er særlig mange tilbage. Næsby IF vil gerne være med til at præge udviklingen indenfor Vman's B/L. Næsby IF søger efter nye logomagere, så går du med en lille tryllekunstner i maven, og synes det er fedt, så skriv endelig.

Der bliver kun taget 1 ind af gangen, da jeg vil fokusere på den personlige udvikling. Når personen/klubben har lært at lave B/L, bliver han sluppet løs, hvor efter der vil blive optaget en ny.

Mentorliste:
1. Forza Kudus

Venteliste til Mentorlisten:
1. De los Colchoneros
2.
3.
4.
5.

Jeg har lavet et forum som hedder Næsby IF Graphics - B/L, det vil sige man både kan søge om at blive ny logomager, nyt B/L sæt eller noget helt tredje.

Jeg vil utrolig gerne have at vi bliver ved med at have logomager, og nye som skal tage over efter de, som vælger at lægge det på hylden.

Så har du lyst så skriv endelig!

Arsenal FC (Ålen) 27. juni 2016, 13:59
Op smiley

Arsenal FC (Ålen) 28. juni 2016, 10:08
Op smiley

Tremendous Tigers (Kasper) 30. juni 2016, 00:29
vil gerne have et logo, og lære at lave noget selv til fremover

Arsenal FC (Ålen) 30. juni 2016, 08:36
De los Colchoneros sagde:
vil gerne have et logo, og lære at lave noget selv til fremover
Du vil komme i kø til det, jeg har allerede to som har forespurgt på det. smiley

Tremendous Tigers (Kasper) 30. juni 2016, 21:56
ok, jeg sad og prøvede lidt idag. Fik lavet det banner jeg har nu. så ved ikke hvor meget jeg har brug for det. men jeg vil gerne prøve når der er plads :-)

Arsenal FC (Ålen) 1. juli 2016, 08:23
De los Colchoneros sagde:
ok, jeg sad og prøvede lidt idag. Fik lavet det banner jeg har nu. så ved ikke hvor meget jeg har brug for det. men jeg vil gerne prøve når der er plads :-)
Har du brugt paint til det? smiley

Tremendous Tigers (Kasper) 1. juli 2016, 11:06
photoshop, men det er første gang at jeg prøver at lave sådan noget

Arsenal FC (Ålen) 1. juli 2016, 11:48
De los Colchoneros sagde:
photoshop, men det er første gang at jeg prøver at lave sådan noget
Okay, jeg vil utrolig gerne hjælpe dig. smiley skriver lige en pb.

Arsenal FC (Ålen) 4. juli 2016, 21:25
Op.
Besvar