Tabel

Skrevet i Generelt

Loyals (VMEnhancer) 4. oktober 2016, 16:11
Fiefalk sagde:
jeps har fået fat på den uden træner fordi det er SELF bedre når det er uden træner smiley)


men vel os fint med træner?
Jeg er selv stoppet med at differentiere det store imellem om spillere er trænet med eller uden træner. Hvis jeg gør, er der ikke tale om mere end 5 xp jeg 'tilskriver' en som er trænet uden træner. smiley

Victory Red FC (Rolig nu) 4. oktober 2016, 16:12
Fiefalk sagde:
jamen er det så rimelige penge man får hvis den rammer den træning eller over? smiley
Hvis deres gennemsnit er der så ja. smiley
Hvis du har en spiller der træner omkring en 125-126 % i snit mener jeg det er, så er de lige på vippen til at blive talent. smiley
For mig på VK er det en 134 %, f.eks. havde jeg en fra egen ungdomsafdeling der blev solgt i søndags(var i klubben fra 15 til 33 år), som i starten fik og mistede sit mærke ret ofte, da hans snit bare ikke var stabilt over kravet for en mærke. smiley
Vil du have en spiller der bliver sådan nogenlunde, så er det snittet man kigger på, det gør alle købeklubberne også. smiley
De bedste snit i spillet ved jeg at Silkeborg IF kender godt til, vil selv mene at et godt 60-dages snit for de helt vilde spillere bør være oppe i en 240%+, og all-time bør de ligge nok omkring en 230%+(måske lidt mere), dette på VK anlæg, på Prof vil det være en 7-10 % mindre der vil være tilsvarende potentialemæssigt set(spilleren med højere snit vil self blive bedre, deraf incitamentet for at købe sig op til bedste anlæg smiley ).
Vil gerne uddybe hurtigt over besked hvis det er. smiley

Martin Rangers (Martin) 4. oktober 2016, 16:44
Bøgskov sagde:
Team Aries sagde:
Silkeborg IF sagde:
Bøgskov sagde:
Silkeborg IF sagde:
Martin Rangers sagde:
Jeg tror priserne følger den forkerte akse..
Fnissmiley

De priser skal måske bare fjernes i stedet. Kunne jo være nogen ville tage dem seriøst.
Hvilke priser? :3
Ahhh. Troede det var et prisoverslag på spillere med de givne snits.smiley
Redigerede du lige billedet Bøgskov smiley
Det kunne jeg da ikke finde på smiley

Uanset - Hvordan kan man fejlfortolke? Priserne står jo ikke engang ud for rækken over potentialer. Det er på den modsatte akse, altså træningsfaciliteterne. Nu er der intet at tage fejl af :p
Beklager - mig der lige var lidt for hurtig på aftrækkeren smiley

Nok godt med tabeller uden priser
Besvar