Gratis logo og banner - Konkurrence

Skrevet i Banner/logoer

New York Nobles (Morten) 1. november 2016, 16:11
Hej med dig,

Jeg tænkte vi skulle have lidt mere gang i B/L-forummet, så derfor forsøger jeg at gøre mit, med en månedlig konkurrence, hvor du kan vinde en fed præmie der som minimum indeholder et sæt grafik - altså ét logo, ét banner.

Konkurrencen går i alt sin enkelthed ud på at have det mest unikke fodboldinspirerede navn til sin egen klub. Dermed kan du altså ikke finde et unikt navn hos en anden klub og den vej igennem, vinde på egen hånd. Vinderen er den jeg vurderer har det mest unikke navn. Det må meget gerne være inspireret af dit favorit fodboldhold, din lokale klub eller nationaliteten på din liga i Vman. Hovedsagen er bare, at du selv har fundet på det og at det er fodboldinspireret.

"Hvorfor er det lige fokus, Morten?", jo, det handler blot om at spillet er et fodboldspil og at jeg som billede- og navnevalidator er rimelig forbavset over antallet af kedelige, almene og ikke-fodboldrelaterede navne der dukker op, så derfor tænkte jeg det var værd at gøre noget ved.

Indimellem vil jeg give mulighed for at vinde mindre portioner af licens, men det er ikke en fast del af præmien. I skal nok få besked, i denne tråd, hvordan præmien ser ud for den pågældende måned.

Abonnér på tråden, så du får besked når der er nyt. Vinderen får besked via tråden og i en privatbesked.

Du deltager ved underneden at kommentere med dine krav, gerne kortfattet, og en kort besked om hvorfor du skal vinde.
___________________________________________________________________

Sidder du med en lille grafiker i maven eller en pengepung stor nok til at bidrage med nogle donationer i form af licens, hører jeg meget gerne fra dig. smiley
___________________________________________________________________



Morten
New York Nobles

FC Red Devils (Hr Brian Priske) 1. november 2016, 16:13

Brixton United (Shaolin Fantastic) 1. november 2016, 22:32
Jeg vil gerne donere et logo oven i puljen.

Kerte Allstars United (Andreas Allerup Madsen) 2. november 2016, 01:26
mit klub navn..er inspireret af den klub jeg selv spillede i , igennem mange år og som betyder utroligt meget for mig...har lige ansøgt om og få ændret til Kerte Allstars United ....har også et billede af det originale klub logo fra kerte gf, til at gå ud fra ....dette ville være en super hjælp... , for omkring et år siden startet jeg klubben og synes jeg er kommet meget godt igang..mangler bare det perfekte logo og måske en banner ..

New York Nobles (Morten) 2. november 2016, 09:30
Brixton United sagde:
Jeg vil gerne donere et logo oven i puljen.
Super, tusind tak for det. Det skriver jeg lige ned. smiley

New York Nobles (Morten) 2. november 2016, 09:31
Kerte Allstars United sagde:
mit klub navn..er inspireret af den klub jeg selv spillede i , igennem mange år og som betyder utroligt meget for mig...har lige ansøgt om og få ændret til Kerte Allstars United ....har også et billede af det originale klub logo fra kerte gf, til at gå ud fra ....dette ville være en super hjælp... , for omkring et år siden startet jeg klubben og synes jeg er kommet meget godt igang..mangler bare det perfekte logo og måske en banner ..
Godt bud - det var sådan jeg tænkte det ^

Stone Island (Jensen) 2. november 2016, 11:07
-

New York Nobles (Morten) 4. november 2016, 16:35
Grejsdalens United sagde:
-
Hvis du vil deltage, skal du huske at læse hvad der står i ovenstående. smiley

Chelsea FC (Aqu) 4. november 2016, 16:43
Mit eget navn.
Hvorfor er det så jeg mener jeg skal vinde: Bagsværd Boldklub blev grundlagt 1 år efter Brøndby IF, dvs i 1965, altså en fodboldklub som har eksisteret i over 50år.

Også bare lidt hyggelæsning til dem som kommer forbi:
Samtidig er det min barndomsklub og jeg er nu vendt tilbage til Bagsværd Boldklub som 1 senior i Serie2. "Du siger Serie2?" "Ja hvorfor da" "Var det ikke i Serie2 der var et hold der blev udelukket pga slagsmål?" "Jo det har du helt ret i, og de lå da også i vores pulje, og vi skulle have mødt dem 2 uger efter" Sæsonen inden, der var vi ude og spille en overlevelseskamp i Serie2, her mødte vi et andet hold fra vestegnen, hvor deres tilskuere gik amok fordi vi scorede i 96 minut, så spillerne og tilskuerne måtte løbe ud til bussen, og dommeren fik et nyrehug, dette kom aldrig i aviserne men holdet blev tvangsnedrykket til Serie6.

New York Nobles (Morten) 6. november 2016, 18:29
Op! Hvem siger nej tak til et gratis sæt? smiley
Besvar