Logo/banner - Rønne Boldklub

Skrevet i Banner/logoer

Slettet klub 10. november 2016, 15:03
Hej logomagere,

Jeg søger et logo til min nye klub. Klubnavnet er "Rønne Boldklub", og derfor ville det være fedt at de to ord kunne indgå i logoet som motiver.

Rønne er en by på Bornholm, så hvis i har nogle idéer til noget med Bornholm, er det meget velkomment. Og mht. "Boldklub" kan jeg ærlig talt godt lide en gammel bold, såsom den der f.eks er nederst på FC Barcelonas logo.

Formen på logoet, motiverne osv. må gerne have runde former da jeg elsker disse fremfor for mange kanter. Dette kan være både et fuldkomment klassisk rundt logo, eller også et slags skjold med meget bløde/runde kanter.

Du behøver ikke at følge det overstående, og du må gerne slå dig løs med frie tøjler. Dog ser jeg helst at farverne bliver holdt i hvide og blå nuancer, uden for mange andre farver. Evt. leg lidt med noget med lyseblå, mørkeblå og så hvid.

Form: Rund eller skjold med runde kanter
Tekst: Rønne Boldklub
Motiv: Noget med Bornholm og evt. én gammeldags bold
Farver: Hvid, lyseblå & mørkeblå

Mange tak på forhånd! Hvis jeg bliver rigtig vild med logoet kan jeg sagtens sponsorere en måneds licens eller noget.

Med venlig hilsen
Andreas Svart

Phoenix Atletico (Kynde - Stoppet) 10. november 2016, 20:14


Hey du, det er ikke det mest kreative logo jeg har lavet, men jeg havde ikke så meget tid smiley Håber dog det kan bruges alligevel! Det er noget af hammershus som er i logoet, men det burde en bornholmer vel godt kunne se! :-D


Slettet klub 10. november 2016, 20:17
Det ser rigtig fint ud, bruger det med det samme. Mange tak!

Slettet klub 11. november 2016, 09:54
Jeg er meget glad for logoet, men flere bud er selvfølgelig altid velkomne. Ellers kunne jeg rigtig godt tænke mig et matchende banner til det flotte logo jeg har nu. I den sammenhæng tænker jeg noget simpelt i samme farver og med samme motiver. smiley

Phoenix Atletico (Kynde - Stoppet) 11. november 2016, 13:26


smiley

Slettet klub 11. november 2016, 13:27
Det er helt perfekt, mange tak igen! smiley

Slettet klub 3. december 2016, 12:36


Slettet klub 3. december 2016, 12:39
Mange tak, det ser virkelig godt ud! smiley
Besvar