Logo/Banner - Mojito FC

Skrevet i Banner/logoer

Mojito FC (Kongen af børnehaven) 27. november 2016, 18:01
Hey derude!
Er der muligvis en kammerat, der kunne lave et superfedt logo + banner til mig?

Krav:

Logo:
Form - Rund eller et skjold.
Farve - Frit valg fra alle hylder
Motiv - Intet, brug fantasien
Tekst - Mojito FC.

Banner:
KRAV - Skal matche logoet
Tekst - Mojito FC.
Farve - Frit valg fra alle hylder


Tak på forhånd :-) Adios.

Mojito FC (Kongen af børnehaven) 27. november 2016, 22:52
Op

Mojito FC (Kongen af børnehaven) 29. november 2016, 00:05
op

Phoenix Atletico (Kynde - Stoppet) 29. november 2016, 15:44
Mit bud, har du forslag til ændringer, så skriv gerne.


Mojito FC (Kongen af børnehaven) 30. november 2016, 16:21
Designet er super fedt, men vil du eventuelt kunne lave det i sort og mørkerød, ville det hvert fald tages i brug!

Chelsea FC (Aqu) 30. november 2016, 16:45
Mojito FC sagde:
Designet er super fedt, men vil du eventuelt kunne lave det i sort og mørkerød, ville det hvert fald tages i brug!
Når man vælger at sidde og bruge tid på et logo, hvor der står frit valg i farverne osv, så det for at sige det lige ud RØV HAMRENDE NEDEREN at folk sætter krav EFTER logoet er lavet.

Få nu bare sat krav på med det samme, det spare logomagere for tid, og dig selv for at ligne en kæmpe xxxxx.

Ignotus (--) 30. november 2016, 17:35
Bagsværd Boldklub sagde:
Mojito FC sagde:
Designet er super fedt, men vil du eventuelt kunne lave det i sort og mørkerød, ville det hvert fald tages i brug!
Når man vælger at sidde og bruge tid på et logo, hvor der står frit valg i farverne osv, så det for at sige det lige ud RØV HAMRENDE NEDEREN at folk sætter krav EFTER logoet er lavet.

Få nu bare sat krav på med det samme, det spare logomagere for tid, og dig selv for at ligne en kæmpe xxxxx.
+1 smiley

Phoenix Atletico (Kynde - Stoppet) 30. november 2016, 17:45
Her.


Drengene har dog ret. Hvis du har en ide om farven i dit hoved, giver det ingen mening at skrive at farverne er ligegyldige. Havde jeg ikke kedet mig gevaldigt, havde jeg heller ikke ændret det, da det tager tid at ændre samtlige lag til nye farver.

Mojito FC (Kongen af børnehaven) 30. november 2016, 23:19
Har jeg skam også fuld forståelse for, det var bare noget der kom til mig, da jeg så logoet. Derfor vil jeg stadig gerne undskylde, men samtidig sige tak fordi du gad at bruge din tid på det

Phoenix Atletico (Kynde - Stoppet) 1. december 2016, 12:06
Det er iorden, er glad for at det kan bruges :-)
Besvar