Deffekt juklekalender

Skrevet i Off-topic

DrGunners (Manager i DrGunners) 9. december 2022, 12:39
Er jeg den eneste der, igen i år, ikke kan åbne alle låger i julekalenderen? vman kunne snyde mig sidste år, men i år går den squ ikke.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 9. december 2022, 12:42
DrGunners sagde:
Er jeg den eneste der, igen i år, ikke kan åbne alle låger i julekalenderen? vman kunne snyde mig sidste år, men i år går den squ ikke.
Du kan ikke åbne de låger som du har misset efter d. 5. december.
Så hvis du missede den i går, er det bare ærgerligt

DrGunners (Manager i DrGunners) 9. december 2022, 12:43
FC Deluga sagde:
DrGunners sagde:
Er jeg den eneste der, igen i år, ikke kan åbne alle låger i julekalenderen? vman kunne snyde mig sidste år, men i år går den squ ikke.
Du kan ikke åbne de låger som du har misset efter d. 5. december.
Så hvis du missede den i går, er det bare ærgerligt
Det står klart og tydeligt det er en julekalender, så den skal og bør man kunne åbne når man vil.

Derfor SKAL de ansvarlige rette op på denne vanvittige bug de har lavet, og så kan folk passe deres julekalender i fred smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 9. december 2022, 12:47
DrGunners sagde:
Det står klart og tydeligt det er en julekalender, så den skal og bør man kunne åbne når man vil.
Ja, men Sunnyvale har klart og tydeligt skrevet at man skal åbne lågerne hver dag, ellers går man glip af dem, og sådan har julekalenderen altid været på Vman.

DrGunners (Manager i DrGunners) 9. december 2022, 12:52
Man kan jo ikke bare lave om på ting - en julekalender er en julekalender. Så må ham kalde det hvad det er, og dermed stoppe disse små juleløgne.

En julekalender har altid været en nedtælling til juleaften, og det kan der ikke ændres på.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 9. december 2022, 12:54
DrGunners sagde:
Man kan jo ikke bare lave om på ting - en julekalender er en julekalender. Så må ham kalde det hvad det er, og dermed stoppe disse små juleløgne.

En julekalender har altid været en nedtælling til juleaften, og det kan der ikke ændres på.
Men det er også en nedtælling? Hvis man altså åbner hver dag.

Proshop kører også med en julekalender, men hvis du ikke åbner en dag, går du også glip af muligheden for at vinde deres præmie.

DrGunners (Manager i DrGunners) 9. december 2022, 12:57
Det er jo netop ikke en nedtælling. Det kan umuligt være en julekalender når man ikke kan åbne lågerne og dermed lave nedtællingen som det hele handler om.


Bare fordi andre stjæler, må man jo ikke selv - selvom det er er den holdning man får indtryk af, at vman generelt har.

Renseriet (Alt til salg - skriv) 9. december 2022, 12:59
Hold kæft jeg får hovedpine og det er ikke af snaps.

FirkløverFC (Frederik) 9. december 2022, 12:59
Citat fra bloggen:
https://www.virtualmanager.com/blog/1098-en-julemaned-fuld-af-aktiviteter

Julekalenderen er klar
Som du nok har set, så kan du i dag åbne den første låge i vores julekalender.

Der er en masse forskellige godter i kalenderen, men husk at du skal ind hver dag for at åbne dagens låge - ellers går du glip af den. De første 5 dage kan du dog godt nå at åbne lågerne hvis du ikke er med helt fra starten.

I år er der en ny gave bag 2 af lågerne, som jeg tror vil blive meget populær.

Alle gaverne skal være indløst inden 7. januar 2023

DrGunners (Manager i DrGunners) 9. december 2022, 13:01
Så er der jo bare nogle der ikke fatter det danske sprog. Og det er også fair nok.

Og renseriet - luk røven smiley og tal pænt
Besvar