Surt opstød..

Skrevet i Banner/logoer

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 24. marts 2023, 15:31


Er der nogen som kan forklare hvorfor dette logo til Fenerbahce BK ikke bliver godkendt?

Det er sgu lidt demoraliserende, når man prøver at gøre en god gerning, og vil hjælpe lidt managers herinde med logos, men at kravene er så strikse og ulogiske.

Hilsen en demotiveret logodesigner smiley

Silver Star (Michael) 25. marts 2023, 00:41
Jeg har også lavet en del logoer og banner og problemet er når man kunne se sponsor navnet eller sponsor logo på trøjerne derfor godkendte de dem først når jeg fjernede dem smiley

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 25. marts 2023, 14:24
Ja okay, det er måske det.

Ville virkelig værdsætte hvis de med en enkelt kommentar lige kunne forklare afvisningerne smiley

Men tak for hjælpen!

Silver Star (Michael) 25. marts 2023, 16:21
Senza Olive AC sagde:
Ja okay, det er måske det.

Ville virkelig værdsætte hvis de med en enkelt kommentar lige kunne forklare afvisningerne smiley

Men tak for hjælpen!
Det er det der må ikke stå andet på logo og banner ind klubnavnet og est år smiley

Sådan nogen små ting de går op i smiley

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 26. marts 2023, 13:03
Silver Star sagde:
Senza Olive AC sagde:
Ja okay, det er måske det.

Ville virkelig værdsætte hvis de med en enkelt kommentar lige kunne forklare afvisningerne smiley

Men tak for hjælpen!
Det er det der må ikke stå andet på logo og banner ind klubnavnet og est år smiley

Sådan nogen små ting de går op i smiley
Men hvordan kan dette logo så være tilladt? https://www.virtualmanager.com/clubs/892125

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 26. marts 2023, 13:05


Begrundelse for afvisningen af dette banner er at det er stødende??

Silver Star (Michael) 26. marts 2023, 15:08
Ohh hvor kan ikke lide se det smiley

Det til grin næsten smiley

Tokyo (CK) Crew 26. marts 2023, 19:32
Senza Olive AC sagde:


Begrundelse for afvisningen af dette banner er at det er stødende??
Hej,

Jeg beklager. Det var en fejl fra min side. Begrundelsen skulle selvfølgelig ikke være stødende, men at der ikke må stå andet på logoet og banneret end klubbens navn og årstallet for klubbens oprettelse. Det gik lidt for hurtig der. Beklager igen.

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 26. marts 2023, 19:40
Lyon sagde:
Senza Olive AC sagde:


Begrundelse for afvisningen af dette banner er at det er stødende??
Hej,

Jeg beklager. Det var en fejl fra min side. Begrundelsen skulle selvfølgelig ikke være stødende, men at der ikke må stå andet på logoet og banneret end klubbens navn og årstallet for klubbens oprettelse. Det gik lidt for hurtig der. Beklager igen.
Mange tak for svar! Er det så på grund af spillertrøjerne, at den er blevet afvist? smiley

Tokyo (CK) Crew 26. marts 2023, 19:41
Senza Olive AC sagde:
Lyon sagde:
Senza Olive AC sagde:


Begrundelse for afvisningen af dette banner er at det er stødende??
Hej,

Jeg beklager. Det var en fejl fra min side. Begrundelsen skulle selvfølgelig ikke være stødende, men at der ikke må stå andet på logoet og banneret end klubbens navn og årstallet for klubbens oprettelse. Det gik lidt for hurtig der. Beklager igen.
Mange tak for svar! Er det så på grund af spillertrøjerne, at den er blevet afvist? smiley
Ja, og logoene bagved.
Besvar