[Lukket] brug anden tråd

Skrevet i Banner/logoer

Nordlige Cartoons (Lollemand - Bud modtages) 18. august 2023, 09:31

Odense Allstarz (PAUSE) 18. august 2023, 21:06
Hej Lalleglade Pingviner

Som aftalt får du her lige mine umiddelbare ønsker til banner og logo.

Umiddelbart vil jeg sige du gerne må være lige kreativ da jeg på ingen måde er et kreativt menneske xd

Men mine tanker er jo selvfølgelig noget ala OB med de blå og hvide farver. Dertil tænker jeg også noget viking inspireret ligesom deres nye trøjer.

Det er lige hvad jeg sådan har tænkt, og ellers må du gerne udfolde din kreative side smiley

På forhånd tak!

Nordlige Cartoons (Lollemand - Bud modtages) 18. august 2023, 23:09
Odense Allstarz sagde:
Hej Lalleglade Pingviner

Som aftalt får du her lige mine umiddelbare ønsker til banner og logo.

Umiddelbart vil jeg sige du gerne må være lige kreativ da jeg på ingen måde er et kreativt menneske xd

Men mine tanker er jo selvfølgelig noget ala OB med de blå og hvide farver. Dertil tænker jeg også noget viking inspireret ligesom deres nye trøjer.

Det er lige hvad jeg sådan har tænkt, og ellers må du gerne udfolde din kreative side smiley

På forhånd tak!





Nordlige Cartoons (Lollemand - Bud modtages) 19. august 2023, 11:27
Hvis der er andre der mangler hjælp fremadrettet, så er det ikke på denne tråd, men på denne:

https://www.virtualmanager.com/forums/da/lollemand-s-logohus

Slettet klub 22. august 2023, 12:50
Hej smiley

Jeg kan se du laver logo og banner til nye klubber, jeg vil meget gerne modtage sådan et sæt med tommel op smiley

Fanchester FC (Powerhouse) 23. august 2023, 14:35
Hej

Jeg står som ny manager og søger hjælp til banner og logo. Det ville være fedt hvis du kunne hjælpe smiley

FC Vadum Oringious (Manager of FC Vadum Oringious) 23. august 2023, 19:39
Hej

Min manager karriere er godt nok ikke ny, men jeg kunne virkelig godt bruge et logo og banner, håber du vil hjælpe! smiley

Nordlige Cartoons (Lollemand - Bud modtages) 23. august 2023, 23:36
Fanchester FC sagde:
Hej

Jeg står som ny manager og søger hjælp til banner og logo. Det ville være fedt hvis du kunne hjælpe smiley
https://www.virtualmanager.com/forums/da/lollemand-s-logohus

Skriv herinde, så ser jeg på det smiley

Talentcenter Syd (Jogge) 29. august 2023, 16:03
Kære Lalleglade Pingviner.

Jeg har en bøn til dig.

Min far som også har en klub her på vman, har gået og spurgt mig om jeg ikke please kan lave ham et logo og banner til ham. Men som jeg har fortalt op til flere gange, så er jeg den dårligste til Photoshop, så det kan jeg ikke. Derfor tænkte jeg om du kunne hjælpe os, så vi ikke skal blive ved med at høre på at han vil have et sæt, det ville vi sætte kæmpe stor pris på ;p

Hans klub hedder “Jackies Stjerner”. Jackie er ham og min mors hund, så hvis du kunne på en eller måde flette ham ind i det, så ville det være kanon. Der er fuldstændig frie tøjler, alt er en kæmpe hjælp. Jeg kan garantere det giver ham en tårer på kinderne bare det at Jackie er med i.

Billedet af Jackie:

IMG_0301

Nordlige Cartoons (Lollemand - Bud modtages) 29. august 2023, 16:57
Talentcenter Syd sagde:
Kære Lalleglade Pingviner.

Jeg har en bøn til dig.

Min far som også har en klub her på vman, har gået og spurgt mig om jeg ikke please kan lave ham et logo og banner til ham. Men som jeg har fortalt op til flere gange, så er jeg den dårligste til Photoshop, så det kan jeg ikke. Derfor tænkte jeg om du kunne hjælpe os, så vi ikke skal blive ved med at høre på at han vil have et sæt, det ville vi sætte kæmpe stor pris på ;p

Hans klub hedder “Jackies Stjerner”. Jackie er ham og min mors hund, så hvis du kunne på en eller måde flette ham ind i det, så ville det være kanon. Der er fuldstændig frie tøjler, alt er en kæmpe hjælp. Jeg kan garantere det giver ham en tårer på kinderne bare det at Jackie er med i.

Billedet af Jackie:

IMG_0301
Det skal jeg nok hjælpe med. Vil du give mig samme skriv herinde, så jeg holder styr på mine projekter smiley

https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1241154-grafiske-onsker-her-kan-der-onskes-logo-banner

Besvar