Fck - Brøndby

Skrevet i Off-topic

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 12. november 2023, 10:12
1

Juventus FC (farvel og tobak) 12. november 2023, 12:17
håber vi holder nullet

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 12. november 2023, 15:16
Det var så nok til 0-0
En lidt kedelig kamp spillemæsigt..
Men meget intenst taktisk med 2 hold
der ikke vil tabe..

Klopps Kids (NN) 13. november 2023, 19:24
Der var der vist bare tale om to hold, hvis frygt for at tabe kampen og håneretten var større end lysten til at vinde kampen og ligeledes håneretten.

Kedelig kamp, men nu kommer FC Midtjylland søreme tættere på, og så har vi en spændende kamp om mesterskabet i denne sæson, ser det ud til, nu hvor FC Midtjylland heller ikke har flere turneringer at tænke på i forhold til eksempelvis FCK, der har hele tre turneringer at skulle tænke på.

Det kan ende med at være en stor fordel for FC Midtjylland med så få kampe på kampprogrammet i forhold til konkurrenterne samt en flok veludhvilede spillere.

Ulven kommer, som man siger..

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger logo og banner) 13. november 2023, 23:41
FC Mondas sagde:
Der var der vist bare tale om to hold, hvis frygt for at tabe kampen og håneretten var større end lysten til at vinde kampen og ligeledes håneretten.

Kedelig kamp, men nu kommer FC Midtjylland søreme tættere på, og så har vi en spændende kamp om mesterskabet i denne sæson, ser det ud til, nu hvor FC Midtjylland heller ikke har flere turneringer at tænke på i forhold til eksempelvis FCK, der har hele tre turneringer at skulle tænke på.

Det kan ende med at være en stor fordel for FC Midtjylland med så få kampe på kampprogrammet i forhold til konkurrenterne samt en flok veludhvilede spillere.

Ulven kommer, som man siger..
Jeg tror ikke FCM kommer til at true FCK i kampen om mesterskabet. Som jeg ser det er der ikke andre end FCK der kan vinde guldet i år. Brøndby har set stærke ud det sidste stykke tid, men når de skal møde de andre top6 hold indbyrdes tror jeg de kommer til at smide point mod flere af dem.

Mit bud er at FCK ender med at vinde guld - også selvom de muligvis og sandsynligvis spiller europæisk igen efter nytår.
Besvar