Kampen om Quidditch juletrofæet

Skrevet i Off-topic

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 26. november 2023, 13:20
Kære Vman folk.
Jeg vil gøre lidt reklame for min kommende lille jule quidditch sæson fortælling, hvor vi vil følge 12 quidditch-hold kæmpe om juletrofæet .

Jeg vil skynde mig at tilføje at det er 12 quidditch hold vi vil følge her, så sæt jeg tilbage i lænestolen og følg med hjemme bag skærmene smiley (Ingen mugglere kan deltage, desværre smiley )

Jeg vil ikke afsløre for meget, men løbende i december vil i kunne følge med i slagets gang. Der vil være resultater, små annekdoter og drama når vores faste rapporter Dempster Wiggelswade giver os friske indslag fra kampene. Til de få som ikke kender vores rapporter, så er Dempster Wiggelswade fast inventar i "Quidditch Cup" som La Nacuary har afholdt over flere gange.

Hvis i kunne tænke jer at følge med så kan i gøre det her, hvor Dempster og jeg løbende vil fortællere mere og mere fra julesæsonen her --> Kampen om juletrofæet

Hvis du er logget ind for 5 gang idag, og opdager du ikk har noget at lave, så kan du med fordel bruge 5-10 min og læse om kampene og lidt historier fra Kampen om juletrofæet smiley

Glæd jer til den første 1 december, hvor vores 12 hold vil blive præsenteret for jer alle sammen.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 26. november 2023, 13:28
Hvad er præmissen for at kunne deltage..
Eller er der allerede fuldt booket?

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 26. november 2023, 13:31
Jeg har lige tilføjet lidt ekstra tekst i min teaser nu, men det er 12 quidditch hold vi skal følge, så det er "kun" ren underholdning smiley Det er desværre ikke en turnering for mugglere Per smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 26. november 2023, 13:35
Hufflepuff Badgers sagde:
Jeg har lige tilføjet lidt ekstra tekst i min teaser nu, men det er 12 quidditch hold vi skal følge, så det er "kun" ren underholdning smiley Det er desværre ikke en turnering for mugglere Per smiley
Øv så smiley Jeg nok bare en fuser.

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 26. november 2023, 13:46
Pers LØVER sagde:
Hufflepuff Badgers sagde:
Jeg har lige tilføjet lidt ekstra tekst i min teaser nu, men det er 12 quidditch hold vi skal følge, så det er "kun" ren underholdning smiley Det er desværre ikke en turnering for mugglere Per smiley
Øv så smiley Jeg nok bare en fuser.
Haha, ja det brev til Hogwarts kom desværre heller aldrig her smiley

Juventus FC (farvel og tobak) 26. november 2023, 18:36
Hufflepuff Badgers sagde:
Pers LØVER sagde:
Hufflepuff Badgers sagde:
Jeg har lige tilføjet lidt ekstra tekst i min teaser nu, men det er 12 quidditch hold vi skal følge, så det er "kun" ren underholdning smiley Det er desværre ikke en turnering for mugglere Per smiley
Øv så smiley Jeg nok bare en fuser.
Haha, ja det brev til Hogwarts kom desværre heller aldrig her smiley
Jeg fik mit, rookies.



Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 26. november 2023, 22:09
Det er fandme i orden smiley

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 30. november 2023, 10:12
Så er det imorgen de 12 hold bliver præsenteret

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 1. december 2023, 11:58
Vi er nu live med det første afsnit! Følg med her --> 1 Dec. Holdpræsentation

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 7. december 2023, 16:03
Jagten på trofæet er startet! For at se resultater og historier fra kampene klik her --> Spillerunde 1&2
Besvar