Konspirations teori!

Skrevet i Generelt

Team Svumpukkel (Kigger bare lige forbi) 26. marts 2010, 20:35
Min cykel punkterede i starten af ugen, lige efter jeg havde udtalt mig kritisk om den nye auktionssøgning...

Bare rolig, I er ikke paranoide, der ER nogen efter jer smiley

Miami Magic Dolphins (Barney Stinson) 26. marts 2010, 20:37
Team Svumpukkel sagde:
Min cykel punkterede i starten af ugen, lige efter jeg havde udtalt mig kritisk om den nye auktionssøgning...

Bare rolig, I er ikke paranoide, der ER nogen efter jer smiley
Ja.. vman har hyret FBI, KGB og PET til at holde øje med jer.. jeg ved det.. jeg er også selv blevet forfulgt, men de ved jo naturligvis ikke at jeg er hemmelig agent i CIA, så det er jo en form sag for mig at finde ud af..

Slettet klub 26. marts 2010, 20:41
Dejligt at se at der er mennesker på Vman som ved hvad der foregår, og forstår at holde debatten på et godt sundt og modent plan....

Ja jeg kan godt forstå at debatterne ofte løber fuldstændig af sporet...

Slettet klub 26. marts 2010, 20:41
Sporting Sundby sagde:
Fantasy World sagde:
fordi at de slet ikke har mulighed for at give dig den straf smiley, Det bliver gjort automatisk af et script inde i databasen.
Selvfølgelig har Vman mulighed for at justere... spørgsmålet er om de gør det...
Så sørger de vel også for at de ens spillere går tidligere på pension, såfremt de ikke bryder sig om en?

Magen til paranoid tråd skal man sgu lede længe efter smiley

Jeg tror ikke engang spillet er kodet på en sådan måde, at Rasmus og co. har mulighed for at regulere på disse ting, selvom de evt. måtte ønske det. Det vil kræve at de skulle gå ind og "regulere" i kampmotoren for de kampe de ønsker påvirket, og dermed påvirke resultatet. Hvorfor så ikke bare sørge for at folk taber deres kampe, fremfor at "tildele" skader. Men det gør de måske også allerede?

Ledelsen går vel også ind og retter spillernes potentiale, når klubber der er kritiske ytrer sig på forumet (den har jeg da ihvertfald hørt fra en bruger før, som mente den eneste grund til at hans spiller ikke var blevet talent, var fordi han mistænkte Rasmus havde rettet spilleren potentiale manuelt)

Undskyld jeg siger det, men denne tråd er simpelthen til grin. Hvis ledelsen eller andre ønskede at straffe folk, så er det ikke noget de gør ved at sørge for deres spillere bliver skadet, får tildelt karantæner, ændret potentiale eller på andre måder går ind og retter i spillets kode. Den må trådopretteren og andre der har samme holdning sgu længere ud på landet med!

Slettet klub 26. marts 2010, 20:44
Anders tror du så heller ikke at det kan lade sig gøre, at gå ind og ændre taktikken for en klub hvis man ikke ønsker at pågældende skal vinde Cup'en... Jeg siger ikke det er sket for det er en væmlig anklage, og det ville da også være aldeles uanstændigt hvis det var sket... Men tror du det kunne lade sig gøre... ?

Med den saglighed dele af crewet i sin tid lagde for dagen, er jeg ikke i tvivl om at alt kan ske... smiley

Da du har redigeret temmelig meget ind i dit indlæg efter jeg har svaret, er jeg nød til at gøre det samme med mit.

Det er alt andet lige noget værre at få en skade på 3 - 4 dage Dvs. +15 kampe og/eller en karantæne på 3 - 4 spiledage, end det er at tabe en enkelt kamp...

Slettet klub 26. marts 2010, 20:55
FC Perto sagde:
Anders tror du så heller ikke at det kan lade sig gøre, at gå ind og ændre taktikken for en klub hvis man ikke ønsker at pågældende skal vinde Cup'en... Jeg siger ikke det er sket for det er en væmlig anklage, og det ville da også være aldeles uanstændigt hvis det var sket... Men tror du det kunne lade sig gøre... ?

Med den saglighed dele af crewet i sin tid lagde for dagen, er jeg ikke i tvivl om at alt kan ske... smiley
Den eneste mulighed man har for at ændre på en klubs taktik er ved at logge ind på klubbens profil, og så vidt jeg ved er det kun Rasmus der har denne mulighed, (medmindre andre end brugeren har kendskab til hans password).

Jeg har kendskab til at det er sket en gang hvor en klub havde hacket andre klubber og skaffet sig selv en masse kapital ved at snyde voldsomt meget. Dette betød at klubben var på vej til at vinde en cup for nystartede klubber, hvor jeg mener førstepræmien var en telefon eller noget lignede.

Rasmus sørgede for at rette klubbens taktik, så klubben tabte, og cuppen kunne afgøres på retfærdig vis. Hvis du mener det havde været mere retfærdig at lade en klub som alle kunne se havde snydt vinde en cup, jamen så skal du naturligvis have lov at have den holdning. Rasmus gjorde bare det han mente var nødvendigt, og sørgede for at klubben blev "smidt" ud af cuppen.

Slettet klub 26. marts 2010, 21:02
AaB BK sagde:
FC Perto sagde:
Anders tror du så heller ikke at det kan lade sig gøre, at gå ind og ændre taktikken for en klub hvis man ikke ønsker at pågældende skal vinde Cup'en... Jeg siger ikke det er sket for det er en væmlig anklage, og det ville da også være aldeles uanstændigt hvis det var sket... Men tror du det kunne lade sig gøre... ?

Med den saglighed dele af crewet i sin tid lagde for dagen, er jeg ikke i tvivl om at alt kan ske... smiley
Den eneste mulighed man har for at ændre på en klubs taktik er ved at logge ind på klubbens profil, og så vidt jeg ved er det kun Rasmus der har denne mulighed, (medmindre andre end brugeren har kendskab til hans password).

Jeg har kendskab til at det er sket en gang hvor en klub havde hacket andre klubber og skaffet sig selv en masse kapital ved at snyde voldsomt meget. Dette betød at klubben var på vej til at vinde en cup for nystartede klubber, hvor jeg mener førstepræmien var en telefon eller noget lignede.

Rasmus sørgede for at rette klubbens taktik, så klubben tabte, og cuppen kunne afgøres på retfærdig vis. Hvis du mener det havde været mere retfærdig at lade en klub som alle kunne se havde snydt vinde en cup, jamen så skal du naturligvis have lov at have den holdning. Rasmus gjorde bare det han mente var nødvendigt, og sørgede for at klubben blev "smidt" ud af cuppen.
Dvs hvis Rasmus mener at man er kommet uretmæssigt til tops i Vman, har han ret til at gå ind og ændre taktik eller andet..... Den synes jeg ikke lige at jeg er stødt på i regelsættet...

Eller hvis Rasmus ikke kan lide en, fordi man har tisset på hans sukkermad, forbeholder han sig ret til at gøre Vman livet surt for en, det står heller ikke i reglerne, men kan man finde på det ene, hvorfor så ikke det andet...

Jeg er personligt blevet tudet ørene fulde af Rasmus, Topfather, luige og andre sjove mennesker, om at man ikke har lov til at bryde regler, heller ikke i retfærdighedens navn. Og så skriver du her at dette gør Rasmus efter velbefindende... Det er da vist ikke så godt....


Slettet klub 26. marts 2010, 21:04
AaB BK sagde:
Sporting Sundby sagde:
Fantasy World sagde:
fordi at de slet ikke har mulighed for at give dig den straf smiley, Det bliver gjort automatisk af et script inde i databasen.
Selvfølgelig har Vman mulighed for at justere... spørgsmålet er om de gør det...
Så sørger de vel også for at de ens spillere går tidligere på pension, såfremt de ikke bryder sig om en?

Magen til paranoid tråd skal man sgu lede længe efter smiley

Jeg tror ikke engang spillet er kodet på en sådan måde, at Rasmus og co. har mulighed for at regulere på disse ting, selvom de evt. måtte ønske det. Det vil kræve at de skulle gå ind og "regulere" i kampmotoren for de kampe de ønsker påvirket, og dermed påvirke resultatet. Hvorfor så ikke bare sørge for at folk taber deres kampe, fremfor at "tildele" skader. Men det gør de måske også allerede?

Ledelsen går vel også ind og retter spillernes potentiale, når klubber der er kritiske ytrer sig på forumet (den har jeg da ihvertfald hørt fra en bruger før, som mente den eneste grund til at hans spiller ikke var blevet talent, var fordi han mistænkte Rasmus havde rettet spilleren potentiale manuelt)

Undskyld jeg siger det, men denne tråd er simpelthen til grin. Hvis ledelsen eller andre ønskede at straffe folk, så er det ikke noget de gør ved at sørge for deres spillere bliver skadet, får tildelt karantæner, ændret potentiale eller på andre måder går ind og retter i spillets kode. Den må trådopretteren og andre der har samme holdning sgu længere ud på landet med!
Jammen trådopretteren har hermed hørt din mening, men jeg burde måske lige be dig om at læse tråden fra start, det er kun en teori, og ikke en holdning/beskyldning jeg har fremlagt..
Og du skal ikke undskylde, det er helt ok du syntes tråden er til grin, det er din mening og den skal du da lov til at ha smiley
God weekend til dig smiley

Forza Chicken (Frederik) 26. marts 2010, 21:14
Zeus FC sagde:
Ja.. vman har hyret FBI, KGB og PET til at holde øje med jer.. jeg ved det.. jeg er også selv blevet forfulgt, men de ved jo naturligvis ikke at jeg er hemmelig agent i CIA, så det er jo en form sag for mig at finde ud af..
Troede ellers det var CIA, der var efter kritkerne, og ikke det amerikanske forbundspoliti. MI6, NSA og PST er eftersigende også i gang med en større sag omkring os kritikere.. smiley

- Måske kommer der en dag en sag herinde a la Anna Politkovskaja-sagen! smiley

Tilbage til emmet. Det lyder ret usandsynligt. Jeg tror, det er Påskeharen (eller fantasien) som spiller dig et pus. smiley

Airways (Tak for profilsæt Juve) 26. marts 2010, 21:17
AC Copa sagde:
Efter et kritisk indlæg i forum har 3 af mine spiller fået 4,3 og 1 dags karantæne lige efter hinanden, og jeg kan ikke huske hvornår en af mine spiller sidst har fået karantæne, så sjovt nok efter et indlæg i forum.. BUM.. Dette har jeg snakket med mine venner om, som har være uden for det samme..

Dette er kun en teori, og IKKE en beskyldning, men vman kan uden problemer gå ind på en spiller og give ham karentæne eller en skade.

Så giver vman karantæne eller skader istedet for en forum banned?
Samme her.
Har ikke været udsat for skader/karantæner i meget lang tid, men pludselig får jeg 3 dages karantæne med to spillere, og en 3 dages skade med en anden af mine spillere.
Besvar