Eksterne Trænings parametre

Skrevet i Generelt

Slettet klub 27. juli 2010, 11:23
Jeg og mange andre tror jeg, kunne godt tænke sig en udmelding fra en udvikler om der overhovedet er noget som hedder 'opgraderingskrise' eller er det ren tilfældighed ?. Træningskriser for den sags skyld ?

Det kunne jo også bare skyldes at mange folk sælger deres potentiale for at få et bedre anlæg og kan så ikke forstå deres nye spillere træner knap så godt.

Jeg er godt klar over at træningen selvfølgelig påvirkes af energi, humør, træner, hvad man træner dem i, osv, men det kunne være rart at vide om der findes eksterne parametre der påvirker træningen negativt, som feks.:
  • Indhentning af nye spillere ?
  • Opgradering af anlæg ?
  • Teamwork ?
  • Stor udskiftning i holdet (stabilitet)
  • Tabte kampe ?
  • Andet ?

Jeg håber i vil løfte sløret for det, jeg ved der er en masse der godt kunne tænke sig at få slået det fast. smiley

- FW

SC Seitex (Heep) 27. juli 2010, 11:40
Det ville jeg virkelig også gerne vide!

Slettet klub 27. juli 2010, 12:17
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
  • Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
  • Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
  • Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?

Slettet klub 27. juli 2010, 12:22
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
  • Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
  • Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
  • Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?
gode spørgsmål smiley fint

Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 27. juli 2010, 12:23
Fantasy World sagde:
Indhentning af nye spillere ?
Teamwork ?
Stor udskiftning i holdet (stabilitet)
Disse er vist rent ens.

tvilders (badabum) 27. juli 2010, 12:27
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
Ja ! Hvis du har mere end 20 spillere i TRUPPEN forringes din træning , om så du har 20 trænere smiley

sjovt nok smiley

Slettet klub 27. juli 2010, 12:30
tvilders sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
Ja ! Hvis du har mere end 20 spillere i TRUPPEN forringes din træning , om så du har 20 trænere smiley

sjovt nok smiley
Det er også klart min opfattelse, men ville jo være fint lige at få det afklaret eller måske endda ændret smiley

Slettet klub 27. juli 2010, 12:30
tvilders sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
Ja ! Hvis du har mere end 20 spillere i TRUPPEN forringes din træning , om så du har 20 trænere smiley

sjovt nok smiley
-

Slettet klub 27. juli 2010, 12:31
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Er den optimale træning, at træne spillerne i de egenskaber hvor de har færrest stats?
  • Forringes træningen ved at træne samme øvelse flere gange i træk, hvis det stadig er den øvelse hvor spilleren har færrest stats?
  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
  • Forringes træningen hvis man fx har mere end 6 spillere i en gruppe, og hvor mange skal der til før den forringes, eller er det blot en skrøne? Kan træningen ligeledes forringes, hvis der er for få spillere i en gruppe?
  • Forringes/forbedres træningen hvis spillerne skifter træner?
slettet "rasmus har ændret udsagn"

Barcelona FC (Dan Poulsen) 27. juli 2010, 12:32
Bøsseløkke BK sagde:
tvilders sagde:
Bøsseløkke BK sagde:
Jeg vil lige supplere med en række spørgsmål jeg havde skrevet ned, men aldrig fået sendt til Rasmus smiley

  • Forringes træningen hvis man har over 20 spillere i truppen, men under 20 spillere i hver træningsgruppe?
Ja ! Hvis du har mere end 20 spillere i TRUPPEN forringes din træning , om så du har 20 trænere smiley

sjovt nok smiley
Det er også klart min opfattelse, men ville jo være fint lige at få det afklaret eller måske endda ændret smiley
Ville være dejligt at få det ændret, fordi det er ikke realistisk at det forringer træningen, hvis man har en masse trænere, det ville i hvert fald være meget dejligt, hvis dette kunne blive ændret!
Besvar