Løbe tråden!

Posted in Off-topic

Hejsa og velkommen til løbetråden!

Næste år vil jeg til at løbe meget målrettet og lukker dermed ned for alt andet sport end dette! Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres tanker om løb (:

• Hvilke headset løber i med?
  • Hvad er det længste i har løbet?
  • Er i til interval, sprint eller langdistance?
  • Hvad er din holdning til strammeløbeshorts?

Følg mig desuden på min youtube kanal, hvor jeg efter sommerferien vil lave en masser af vlogs og unboxings er forskellige løbe ting
http://www.youtube.com/user/pirloavictor?feature=mhee

Det vil være en ære for mig, hvis i abonner på mig og tjekker nogle af mine film, allerede nu (:

Bordeaux Elite Premium_small (Per Thomsen) 3 July 2012, 01:23
Nu løber jeg ikke så meget, men jeg cykler meget, og tænker jeg lige vil skrive lidt om det her smiley

• Hvilke headset løber i med? Har aldrig noget i ørene, synes det er irriterende.
  • Hvad er det længste i har løbet? Jeg cyklede engang omkring 50 km.
  • Er i til interval, sprint eller langdistance? Kan godt lide at cykle langt i et rimelig højt tempo istedet for hele tiden at sprinte. jeg synes man får mere ud af det. Hvis du kan holde ud længe, så skal sprinten nok komme med senere. Der er også en anden fordel ved at du træner i rimelig højt tempo over længere tid. Nemlig at du kan holde længere i en sprint.
  • Hvad er din holdning til strammeløbeshorts? Når jeg cykler langt, har jeg altid cykelshorts på som sidder meget tæt, og gerne en tæt siddende trøje. Jeg synes det giver lidt ekstra. Man kan altså mærke det når du kommer ud på længere distancer. Og det er også (for mig) mere behageligt.
  • Andet: Et sidste råd er at løbe/cykle sammen med en ven/kammerat. Da du så har en at følges med. Jeg cykler altid med en ven. Fordelen er at du har hele tiden en du kan følge, så går du ikke så let i stå. Det er vigtigt at du finder en med nogenlunde samme niveau som dig. Hvis du finder en der er meget hurtigere end dig. Så kommer du til at ligge bag ham/hende og du mister måske modet fordi personen bare spurter fra dig. Finder du en der er meget langsommere end dig, så bliver du irriteret over at du hele tiden skal vente på vedkommende.

Håber du kan bruge det til noget smiley

Ac Risotto (Mikkel Lund) 3 July 2012, 11:28
Hvilke headset løber i med? - Det normale headset til min Samsung Galaxy S2.
Hvad er det længste i har løbet? 13 km :i
Er i til interval, sprint eller langdistance? Løber ikke så meget, men er begyndt her på det seneste for at komme i form. Da jeg er helt ude af form har jeg startet med at løbe 3 km i med i gennemsnit ca 10 km/t. Ellers kan jeg bedst lide langdistanceløb smiley
Hvad er din holdning til strammeløbeshorts? Synes at det er lidt bøsset. Foretrækker de normale løstsiddende shorts. smiley

Chicago FC (Ham der østeuropæeren) 3 July 2012, 11:48
• Hvilke headset løber i med? Hører ikke musik, når jeg løber. smiley

• Hvad er det længste i har løbet? 15km

• Er i til interval, sprint eller langdistance? Kan godt lide alle 3. Løber interval 2 gange om uge. Løber langdistance 1 igang hver 2 uge også laver jeg sprint om søndagen. Men har været skadet siden april måned, så har ikke løbet siden.

• Hvad er din holdning til strammeløbeshorts? Ved ikke... Men løber i shorts, når det er varmt også træningsbukser, når det er koldt.
Reply