(Låst)

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 27. marts 2012, 16:31
Fortæl så hvorfor at det er nødvendigt at have et atomprogram, hvis man ikke ønsker krig?

FKET (Manager of FKET) 27. marts 2012, 16:41
Kan du ik' godt se vis at Danmark havde MASSER af antom-kraftværker og de havde nok til at bombe hele eu... Hvor mange tror du så der tør at angribe/Gå i krig med dem...?


;D

Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 27. marts 2012, 17:24
Gertroll BK sagde:
Fortæl så hvorfor at det er nødvendigt at have et atomprogram, hvis man ikke ønsker krig?
For at få energi, som for eksempel Japan er fuldstændig afhængig af at kunne, fordi de har så få råstoffer.
Gertroll BK sagde:
Eller måske kunne det tænkes at det er fordi at IRAN er ved at have så mange atombombe-centre i deres land, at de snart har nok materiale til at bombe hele verden?
Er det noget du bare slynger ud eller er det noget du faktisk har læst et sted?


Girondins Bordeaux (Lasse) 27. marts 2012, 18:15
NK Bosna United sagde:
Islam er den eneste religion som giver mening, og som der er beviser for er rigtig.
(Koran 96:2)
Created man, out of a mere clot of congealed blood.


Aah, så mennesket er lavet ud af størknet blod smiley

(Koran 21:30)
...WE made EVERY (including man) living thing
from water...


Tja, der er vel vand i størknet blod.

(Koran 19:67)
But does not man call to mind that WE created
him before out of nothing.


Lavet af ingenting nu?
Imponerende må jeg sige.

(Koran 11:61)
...Ye have no other god but him. It is he who
hath created you from the earth and settled you
therein..


Af jord nu? Ej nu må du bestemme dig smukke :*

(Koran 30:20)
Among His signs is this that he created you from
dust; and then- Behold, ye are men scattered
far and wide!


Du kan da selv være lavet af støv!?

(Koran 15:26)
He created man from sounding clay, from mud
moulded into shape...


Mennesket er nu lavet ud af ler? Stil nu den øl fra dig Muhammed.

(Koran 16:4)
He has created man from a sperm-drop...


Den køber jeg! bare du stopper nu!


Slettet klub 27. marts 2012, 19:09
Cottonfield United sagde:
Ikke på noget useriøst spørgsmål, men er der egentlig "irakere, Iraner og de lande der nede" hvor der er ateister?
Der findes ateister i alle lande. smiley

Slettet klub 27. marts 2012, 19:12
Cottonfield United sagde:
Ikke på noget useriøst spørgsmål, men er der egentlig "irakere, Iraner og de lande der nede" hvor der er ateister?
Det tror jeg sgu ikke, der er jo ikke nogen religionsfrihed dernede. smiley

Slettet klub 27. marts 2012, 20:41
Gertroll
Girondins
TallStars

Er i konfirmeret? smiley

Slettet klub 27. marts 2012, 20:42
Jeg er, men kan ikke lige se hvilken relevans det skulle have omkring dette emne.

Slettet klub 27. marts 2012, 22:52
Gertroll BK sagde:
Jeg er, men kan ikke lige se hvilken relevans det skulle have omkring dette emne.
Og du er slet ikke troende? Hvorfor har du så bekræftet at du tror på Gud, inde i en kirke?

FC Roncatto (BerbaLove) 28. marts 2012, 03:25
Ac Risotto sagde:
Gertroll BK sagde:
Jeg er, men kan ikke lige se hvilken relevans det skulle have omkring dette emne.
Og du er slet ikke troende? Hvorfor har du så bekræftet at du tror på Gud, inde i en kirke?
Fordi der er tradition for at man bliver konfirmeret i Danmark. Desuden kan man ikke i konfirmationsalderen kloge sig alverden på verdens mysterier og en masse religiøse tosserier, så man ender som regel med at gøre det, fordi sådan er det bare. Hatten af for dem der fravælger det selvom det ligger i arv/miljø at gøre det og håber da de får en lige så god fest og samme mængder gaver, som dem der bliver konfirmeret.

Selvom jeg hverken er ateist, eller religiøs, og jeg en dag skulle få børn, så skal de da også konfirmeres, præcis som deres far blev det, men om de tror på gud eller ej, er helt op til dem selv.
Besvar