(Låst)

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 8. juli 2012, 15:10
Det er sjovt, hvor dobbeltmoralsk man kan være TS.

1. "For så må der godt være mange forskruede muslimer rundt om i landet. "

2. "Du er offer for de islamiske skoler der er i Danmark og som prøver at hjernevaske muslimer med kreationisme. At du ikke kan fornemme det er virkelig skræmmende: "

3. "Fornemme at du bliver hjernevasket på din koranskole"

Kast ikke sten når du selv bor i et glashus TS.

Utroligt, at dit "eneste" modsvar er, at du siger at jeg ikke kan dansk. Flot.

Bare for, at sige det - at du har spansk er ikke en utrolig ting du har gang i.

Som sagt før - hvorfor smutter du ikke ned til et rigtigt muslimsk forum, og diskutere med nogle der har forstand på det - end at spille klog inde i et fodboldspil?

Som jeg også har sagt det før - du er sjov TS smiley


Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 8. juli 2012, 15:51
Koloratos FC sagde:
Det er sjovt, hvor dobbeltmoralsk man kan være TS.
Kast ikke sten når du selv bor i et glashus TS.
Du og Real Chel.... er de eneste der har været så ensporede, så det er specielt henvendt til dig og til alle dine venner der går på de koranskoler(eller hvad fcuk det er I går på)

Det er overhovedet ikke tilsvininger og rene provokationer, som du har kørt, det er en konstatering af din skandaløse opførsel på forummet her.
Koloratos FC sagde:
Utroligt, at dit "eneste" modsvar er, at du siger at jeg ikke kan dansk. Flot.
Du har til stadighed ikke svaret på mine spørgsmål, så ser mig ikke nødsaget til gentage mine utallige modsvar, det kan du selv kigge tilbage på. Gud er død!,




Girondins Bordeaux (Lasse) 8. juli 2012, 15:59
Real Chels Kings sagde:
Og sjovt du er så glad for at have "vundet" eller nok snarre føler du har vundet en debat mod 3 religiøse på maks 16 år sammen med en flok ateistiske 22-23 årige.
Vent... i er op til 16 år gammel, og tror stadig på det fiktions halløj?
Hvad er jeres forhold til Julemanden, Storken og Bøhmanden så?
Real Chels Kings sagde:
Har du nogensinde diskuteret med en erfaren religiøs i virkeligheden??
Gjorde jeg faktisk i Onsdags. smiley
På trods af min alt for høje promille, måtte en ung herre på en 25-30 år, Alligevel tilkalde en bedre vidende.

_________________________________________________________

Tallstar?
Så vidt jeg ved, er hjernevask ændring af en persons holdninger.
Kan man godt kalde religion hjernevask, når de allerede bliver påvirket som små uskyldige holdnings frie børn?





Slettet klub 8. juli 2012, 16:00
Er man hjernevasket hvis man er religiøs?

Nogle gange får jeg fornemmelsen af, at det her er r/atheism.

Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 8. juli 2012, 16:04
Manchester United sagde:
Er man hjernevasket hvis man er religiøs?
I dagens Danmark, ja. Fordrejet i hvert fald.(brainfcuk, mindfcuk, you name it!)

Slettet klub 8. juli 2012, 16:08
Tallstars sagde:
Manchester United sagde:
Er man hjernevasket hvis man er religiøs?
I dagens Danmark, ja. Fordrejet i hvert fald.
Grænser til at være noget af det mest nedladende jeg har læst på disse kanter.

Er ærlig talt træt af det møg der kommer ud af disse tråde, og det gælder begge fronter - de religiøse og ateisterne. Og nok er nok.

Jeg gider ikke se på de kommentarer, der nedgører troende og vica versa. Det er så intolerant og respektløst overfor folk, der har en anden tro end Jer (rettet mod begge lejre).
Hvis I ikke kan respektere det er jeg ligeglad, men den konstante forfølgelse og forsøg på at "overbevise" folk på en dumssmart måde hører ikke til her. Så det er sidste gang jeg gør opmærksom på det her.

Der bliver delt forumstraffe ud næste gang det går over gevind. Det gælder begge lejre, jeg gider ikke blive ved med at se det udvikle sig til en krig, hvor begge parter kaster om sig med nedladende gloser. Hvis ikke I magter at diskutere på et humant og modent niveau, så lad være med at deltage i snakken. Simpelt.

Og denne tråd er færdig.
Besvar