Året 2012 for Vman

Skrevet i Generelt

Kaliffens tropper (kalif) 18. marts 2013, 11:56
Hey Rasmus....

Hvornår påtænker du at nedsætte beløbet for brug af vman.. Tror der er en større del som påtænker at vende tilbage til Vman, den dag dette sker.
En Bruttofortjeneste på 2 Mil 704 tusinde og 117 dkr. er måske ikke nok=?

Mvh.

Kaliffens Tropper


Forza Chicken (Frederik) 18. marts 2013, 13:03
Mener du prisen for licens?

US Citta di Palermo (Fame Over X Game Over) 18. marts 2013, 16:37
Forza Chicken sagde:
Mener du prisen for licens?
Tror jeg....
Er enig, det er ikke dyrt, men penge der sagtens kunne spares til meget andet sjovt.... specielt nu når man skal til at købe egne bøger....

Slettet klub 18. marts 2013, 18:30
Tror på ingen måde der er udsigter til billigere priser, men jeg synes nu også de er fair. Så længe folk betaler og de tjener penge, så er de selvfølgelig tilfredse smiley

Slettet klub 19. marts 2013, 17:32
Paradise Hotel Ultraz sagde:
Forza Chicken sagde:
Mener du prisen for licens?
Tror jeg....
Er enig, det er ikke dyrt, men penge der sagtens kunne spares til meget andet sjovt.... specielt nu når man skal til at købe egne bøger....
stop nu det tyderi tudefjæs..jeg er glad for det kun koster 24kr om måneden det er da en pris alle kan følge med på eller??

Kaliffens tropper (kalif) 19. marts 2013, 17:59
Tuder sku ikke over det. Har også fint med penge til at betale det.. Skriver det bare som en oplysning.. Det ses jo vidt udbredt i Danmark efterhånden, at websider, aviser, blade mm. har deres indtjening hos de annoncerende og egentlig som sådan ikke hos brugerne.
Vman har i sin tid været gratis.. Måske man skulle lave en loyalitets analyse.. Tror den viser at jo ældre folk bliver jo flere falder fra dette spil. For mit vedkommende synes jeg spillet fungere fint. Dog mener jeg ikke at man som forbruger får noget for de penge man investerer.. Det kan man bl.a. se på deres årsregnskab, hvor det udleder at der bliver brugt minimalt på videreudvikling samt vedligeholdelse.

Vman har megen Potientiale, spørgsmålet er bare hvor vidt det er udnyttet.. Her tænker jeg f.eks. på nærliggende konkurrenter. F.eks. fortrækker jeg at bruge mine penge på f.eks. konkurrence præget manager hold.. Em slutrunder/Tour de france / Superligaen mm, hvor man via. diverse sider såsom HOLDET.DK kan købe sig et hold..

I Vman vinder man intet konkret.. Da det derimod koster penge at bruge ydelsen, men folk ikke føler at man får noget håndgribeligt, tror jeg der er flere der opgiver at få licens, og personligt mener jeg da at med de timer der ligger bag ved spillet, er det en nedgradering af ydelsen ikke at kunne benytte alle funktioner man har tilkøbt sig igennem Credits -.-

Kaliffens Tropper..

Slettet klub 19. marts 2013, 18:25
Hej Forstaden
Tænkte på om du gad lave logosæt til mig
Her er min tråd! :-)
http://www.virtualmanager.com/forums/topics/979977-soger-logo-banner

Slettet klub 19. marts 2013, 19:00
Detdanskehold sagde:
Hej Forstaden
Tænkte på om du gad lave logosæt til mig
Her er min tråd! :-)
http://www.virtualmanager.com/forums/topics/979977-soger-logo-banner
hører ikke til i denne tråd eller i det hele taget i generelt!

Brøndby IF Masterclass (Supra societatem Nemo) 19. marts 2013, 20:13
Altså de 0.61 øre jeg bruger om dagen så kan jeg ikke klage, jeg spiller ikke for at vinde noget, men for hyggens skyld og så længe jeg hygger mig så spiller jeg.

Den dag jeg ikke hygger mig, ja så stopper jeg længere er den jo ikke.

Slettet klub 19. marts 2013, 20:56
Team Sutbab sagde:
Altså de 0.61 øre jeg bruger om dagen så kan jeg ikke klage, jeg spiller ikke for at vinde noget, men for hyggens skyld og så længe jeg hygger mig så spiller jeg.

Den dag jeg ikke hygger mig, ja så stopper jeg længere er den jo ikke.
Stop din klamme reklame.
Besvar