Året 2012 for Vman

Skrevet i Generelt

Slettet klub 20. marts 2013, 11:45
Kaliffens tropper sagde:
Vman har megen Potientiale, spørgsmålet er bare hvor vidt det er udnyttet.. Her tænker jeg f.eks. på nærliggende konkurrenter. F.eks. fortrækker jeg at bruge mine penge på f.eks. konkurrence præget manager hold.. Em slutrunder/Tour de france / Superligaen mm, hvor man via. diverse sider såsom HOLDET.DK kan købe sig et hold..
Det er ikke nærliggende konkurrenter. Det er derimod spil som Hattrick, Onlinefootballmanager, Freekick, Trophymanager, Soccer.org etc.

Forresten, sender du ikke også en klage til Apple, Microsoft m.fl.? Har de ikke snart fået nok penge? Det kan ikke passe, at de ikke sænker priserne på deres produkter smiley

Slettet klub 20. marts 2013, 11:46
Manchester United sagde:


Forresten, sender du ikke også en klage til Apple, Microsoft m.fl.? Har de ikke snart fået nok penge, det kan ikke passe, at de ikke sænker priserne på deres produkter smiley
utroligt en admin opfører sig sådan her

Slettet klub 20. marts 2013, 11:47
Fc Roscilde fc sagde:
Manchester United sagde:


Forresten, sender du ikke også en klage til Apple, Microsoft m.fl.? Har de ikke snart fået nok penge, det kan ikke passe, at de ikke sænker priserne på deres produkter smiley
utroligt en admin opfører sig sådan her
Nu har jeg ikke været Forum Admin siden september 2012, så... Men du kan huske mig, så hvem er du? smiley

Slettet klub 20. marts 2013, 11:54
XX sagde:
Stop din klamme reklame.
Modent.DK

LiverpooI F C (Køb min klub - Skriv til mig) 20. marts 2013, 12:05
XX sagde:
Team Sutbab sagde:
Altså de 0.61 øre jeg bruger om dagen så kan jeg ikke klage, jeg spiller ikke for at vinde noget, men for hyggens skyld og så længe jeg hygger mig så spiller jeg.

Den dag jeg ikke hygger mig, ja så stopper jeg længere er den jo ikke.
Stop din klamme reklame.
Polle! Prøv at spille spillet i stedet for at svine andre til smiley
Besvar