Træner

Skrevet i Generelt

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 20. oktober 2013, 20:00
Südkurve sagde:
FC Deluga sagde:
Südkurve sagde:
FC Deluga sagde:

Hihi,
Hvis du nu skrev at Jonathan spiste en Beluga, var det en fisk, Deluca(Deluka) er en ø ved Italien.

Men eller en meget underlig ting du fik ud af tråden. smiley

Tror jeg vil prøve et skema i et par uger og der efter gå tilbage til inprovision nu når jer klogehoveder siger det er bedst, smiley
Et skema kan skam være ok, men det kommer dælme meget an på, hvordan det er bygget op. Jeg har aldrig set et skema der var bygget fornuftigt op. Det bedste er, som Skaden os siger, at man har nok trænere til alle sine spillere, og man nørder det nok og sætter træningen op fra ny hver dag.
Men det har jeg ikke råd til at have, det vil da være 20 * 3.500 = 70.000 pr dag, og det vil være laaaangt over min økonomi, så jeg må jo finde en måde, smiley
Ja. Det gælder om at finde et kompromissmiley
Skemaet afhænger os af hvordan du vil ha dine spillere skal se ud, eller om du blot vil sælge dem om et par måneder.
Det er nok lidt en blanding om de skal kunne trække mig op i rækkerne og stadige give lidt profit når de bliver solgt

Bisgaard FC (Bisgaard) 20. oktober 2013, 20:06
Juventus Torino sagde:
Hvad jeg i mine stunder på VMAn har konkluderet ud af denne tråd er at:
Strib har snydt Morten Bisgaard, mens Sir Alex Ferguson har trænet splish splash på sin crossfit-trainer.
Der er kommet kattegrus i linket til chatten i HjerneSkadernes profil og "ups" er blevet smidt ind i den danske ordbog. Kød staves nu på den svenske måde: Schøtt. Ligesom IKEA's Schøtt-boller.
Det sner i Hawaii og Jonathan spiser en Deluga (hvad end det er).
Hattan er nu blevet personificeret med en tidligere Napolitræner, og Gerd Müller er drejet til højre ved Greuter-Fürth i retning af Düsseldorf hen imod den südlige tribune.
Manchester Uniteds træning lugter som følge af at Rasmus, øver skateboardtricks med Tony Hawk.
Det var hvad jeg har fået ud af tråden. Håber I fik det samme ud af det som jeg. smiley
Klasse skrevet ;-)


Ofi Kreta (Ingenting) 20. oktober 2013, 20:51
FC Deluga sagde:
Südkurve sagde:
FC Deluga sagde:

Hihi,
Hvis du nu skrev at Jonathan spiste en Beluga, var det en fisk, Deluca(Deluka) er en ø ved Italien.

Men eller en meget underlig ting du fik ud af tråden. smiley

Tror jeg vil prøve et skema i et par uger og der efter gå tilbage til inprovision nu når jer klogehoveder siger det er bedst, smiley
Et skema kan skam være ok, men det kommer dælme meget an på, hvordan det er bygget op. Jeg har aldrig set et skema der var bygget fornuftigt op. Det bedste er, som Skaden os siger, at man har nok trænere til alle sine spillere, og man nørder det nok og sætter træningen op fra ny hver dag.
Men det har jeg ikke råd til at have, det vil da være 20 * 3.500 = 70.000 pr dag, og det vil være laaaangt over min økonomi, så jeg må jo finde en måde, smiley
20 * 3.500 = 70.000 pr dag ????? du skal sku da ikke have en træner til hver spiller, det er jo ikke det han siger.

Slettet klub 20. oktober 2013, 20:54
Ofi Creta sagde:
FC Deluga sagde:
Südkurve sagde:
FC Deluga sagde:

Hihi,
Hvis du nu skrev at Jonathan spiste en Beluga, var det en fisk, Deluca(Deluka) er en ø ved Italien.

Men eller en meget underlig ting du fik ud af tråden. smiley

Tror jeg vil prøve et skema i et par uger og der efter gå tilbage til inprovision nu når jer klogehoveder siger det er bedst, smiley
Et skema kan skam være ok, men det kommer dælme meget an på, hvordan det er bygget op. Jeg har aldrig set et skema der var bygget fornuftigt op. Det bedste er, som Skaden os siger, at man har nok trænere til alle sine spillere, og man nørder det nok og sætter træningen op fra ny hver dag.
Men det har jeg ikke råd til at have, det vil da være 20 * 3.500 = 70.000 pr dag, og det vil være laaaangt over min økonomi, så jeg må jo finde en måde, smiley
20 * 3.500 = 70.000 pr dag ????? du skal sku da ikke have en træner til hver spiller, det er jo ikke det han siger.
Spørgsmålstegnet (?) bruges til grammatisk tegnsætning. Det erstatter et punktum i slutningen af en spørgende sætning. Det omvendte spørgsmålstegn ¿ bruges ikke i dansk tegnsætning, men bl.a. på spansk, galicisk og llionsk.
Tidligt i middelalderen blev der brugt mange metoder til at vise, at en sætning var et spørgsmål. Nogle brugte Aelius Donatus' system med at lave prikker i forskellig højde, for at vise forskellige tegn. Spørgsmålstegnet blev skrevet som en hævet prik (.). Men mange skrev bare "questio" (spørgsmål på latin) efter sætningen. "Questio" udviklede sig til forkorelsen "qo". Og for at man kunne se, at den ikke var en del af teksten, besluttede man, at skrive q og o over og under hinanden. I løbet af det 15. århundrede udviklede oq sig til "?"

Det omvendte spørgsmålstegn "¿" blev udviklet, for at vise, hvor spørgsmålet starter, og har ingen bogstavelig betydning.

Stop så venligst med at skrive hele 5 spørgsmålstegn, når ét er mere end rigeligt.

De Røde Ulve (Talent udsalg) 20. oktober 2013, 20:58
Juventus Torino sagde:
Ofi Creta sagde:
FC Deluga sagde:
Südkurve sagde:
FC Deluga sagde:

Hihi,
Hvis du nu skrev at Jonathan spiste en Beluga, var det en fisk, Deluca(Deluka) er en ø ved Italien.

Men eller en meget underlig ting du fik ud af tråden. smiley

Tror jeg vil prøve et skema i et par uger og der efter gå tilbage til inprovision nu når jer klogehoveder siger det er bedst, smiley
Et skema kan skam være ok, men det kommer dælme meget an på, hvordan det er bygget op. Jeg har aldrig set et skema der var bygget fornuftigt op. Det bedste er, som Skaden os siger, at man har nok trænere til alle sine spillere, og man nørder det nok og sætter træningen op fra ny hver dag.
Men det har jeg ikke råd til at have, det vil da være 20 * 3.500 = 70.000 pr dag, og det vil være laaaangt over min økonomi, så jeg må jo finde en måde, smiley
20 * 3.500 = 70.000 pr dag ????? du skal sku da ikke have en træner til hver spiller, det er jo ikke det han siger.
Spørgsmålstegnet (?) bruges til grammatisk tegnsætning. Det erstatter et punktum i slutningen af en spørgende sætning. Det omvendte spørgsmålstegn ¿ bruges ikke i dansk tegnsætning, men bl.a. på spansk, galicisk og llionsk.
Tidligt i middelalderen blev der brugt mange metoder til at vise, at en sætning var et spørgsmål. Nogle brugte Aelius Donatus' system med at lave prikker i forskellig højde, for at vise forskellige tegn. Spørgsmålstegnet blev skrevet som en hævet prik (.). Men mange skrev bare "questio" (spørgsmål på latin) efter sætningen. "Questio" udviklede sig til forkorelsen "qo". Og for at man kunne se, at den ikke var en del af teksten, besluttede man, at skrive q og o over og under hinanden. I løbet af det 15. århundrede udviklede oq sig til "?"

Det omvendte spørgsmålstegn "¿" blev udviklet, for at vise, hvor spørgsmålet starter, og har ingen bogstavelig betydning.

Stop så venligst med at skrive hele 5 spørgsmålstegn, når ét er mere end rigeligt.
?????? smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 20. oktober 2013, 21:10
Ofi Creta sagde:
FC Deluga sagde:
Südkurve sagde:
FC Deluga sagde:

Hihi,
Hvis du nu skrev at Jonathan spiste en Beluga, var det en fisk, Deluca(Deluka) er en ø ved Italien.

Men eller en meget underlig ting du fik ud af tråden. smiley

Tror jeg vil prøve et skema i et par uger og der efter gå tilbage til inprovision nu når jer klogehoveder siger det er bedst, smiley
Et skema kan skam være ok, men det kommer dælme meget an på, hvordan det er bygget op. Jeg har aldrig set et skema der var bygget fornuftigt op. Det bedste er, som Skaden os siger, at man har nok trænere til alle sine spillere, og man nørder det nok og sætter træningen op fra ny hver dag.
Men det har jeg ikke råd til at have, det vil da være 20 * 3.500 = 70.000 pr dag, og det vil være laaaangt over min økonomi, så jeg må jo finde en måde, smiley
20 * 3.500 = 70.000 pr dag ????? du skal sku da ikke have en træner til hver spiller, det er jo ikke det han siger.
Ehm, hov, jeg har vidst læst forkert så,
Besvar