Underskriftindsamling imod det nye Vman

Skrevet i Generelt

FC Parkdale (Frederik) 17. december 2013, 12:12

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 17. december 2013, 12:14
FC Internazionale sagde:
Jeg var med da vman2 blev introduceret og da var de samme opråb og trusler om at man vil stoppe. Der gik dog et par uger, hvor tingene blev justeret og begyndte at virke efter hensigten, så var der lige pludseligt ingen der klagede. Det var også i den periode vman oplevede den største tilgang af brugere, så jeg vil råde folk til at tage det roligt og give det lidt tid.
Det helt samme med Stadion Editoren, der var også rigtig mange der klagede og truede med stop, uger efter, ingen klager.

/ Deluga - Moderator

FC Gummiben (Ricardo) 17. december 2013, 12:25
york sagde:
ved ikke hvordan man laver sur smiley,
men kan man ikke få forbrugerrådet indover?, dette nye er så markant en ændring, at det reelt er et nyt spil, altså ikke hvad vi betaler for , derfor ulovligt i mine øjne.
men hvis de beholder gamle motor og managerdelen med individuelle instrukser, plus træningen som den er, er der stadig mange af vores ideer der kan gennemføres
personlige instrukser på indkast osv, og jeg har set mange andre ideer der kunne være i v.man
mvh york
Måske kan du få sagen for den Europæiske Menneskerettighedsdomstol .....

Randsea FC (Christian) 17. december 2013, 13:40

Slettet klub 17. december 2013, 14:00
Har ikke tid til at læse alt igennem, så....
Hvad sker der lige for de resultater??? Der er så stor forskel på mit hold og de andre i divisionen (læs: de er markant dårligere), alligevel spilles der uafgjort og mit hold taber.
Har som mange andre været her, og betalt, i lang tid, men det her er sgu totalt ringe og det er da nød til at blive ændret.

Venligst

en unhappy camper

Slettet klub 17. december 2013, 14:00
Zevantes sagde:
Har ikke tid til at læse alt igennem, så....
Hvad sker der lige for de resultater??? Der er så stor forskel på mit hold og de andre i divisionen (læs: de er markant dårligere), alligevel spilles der uafgjort og mit hold taber.
Har som mange andre været her, og betalt, i lang tid, men det her er sgu totalt ringe og det er da nød til at blive ændret.

Venligst

en unhappy camper
Det er fejl, som snart bliver rettet. smiley

Brøndby IF Masterclas (NeXoX) 17. december 2013, 14:01
en der ved om det med energien er blevet fikset?

Slettet klub 17. december 2013, 14:02
Aliquantum FC sagde:
en der ved om det med energien er blevet fikset?
Det er det ikke smiley

Brøndby IF Masterclas (NeXoX) 17. december 2013, 14:11
Tjaldstald IF sagde:
Aliquantum FC sagde:
en der ved om det med energien er blevet fikset?
Det er det ikke smiley
min træning blev fuldstændig smadret i dag

Slettet klub 17. december 2013, 14:12
smiley
Besvar