Underskriftindsamling FOR det nye Vman

Skrevet i Generelt

Slettet klub 16. december 2013, 21:01
hvorfor samler i underskrifter ind for noget der allerede er her?

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 16. december 2013, 21:10

Highland Warwolves (Anders Larsen) 16. december 2013, 21:11
Thorshammer United sagde:
Hvis du som mig synes, at den seneste opdatering er det bedste fornyelse i VMAN længe, ja så marker din tilfredshed ved at smide en glad smiley smiley
Synes nu nok opdateringen i 2007 var mere markant smiley

Bones of Thor (Thorbone) 16. december 2013, 22:49
Lovende ændringer, det ser spændende ud.

Jeg kunne dog godt tænke mig en enkelt tilføjelse til taktikdelen.
Hvis jeg fx fører med 1 mål og der mangler 10 min. Kunne det være fristende at skifte en ekstra defensiv spiller ind istedet for en angriber.....men det vil ikke rigtigt give mening hvis han så bare overtager angriberens plads, så jeg i virkeligheden bare får en dårlig angriber i stedet for en defensiv gardering.

Så jeg foreslår at det også bliver muligt at vælge mellem opstilling A, B, C osv i taktikdelen under kampene.
Så vil det blive muligt at skifte en angriber ud med en forsvarsspiller og samtidig gå fra 3-4-3 til 4-4-2

Thorshammer United (EPU) 16. december 2013, 22:53
Highland Warwolves sagde:
Thorshammer United sagde:
Hvis du som mig synes, at den seneste opdatering er det bedste fornyelse i VMAN længe, ja så marker din tilfredshed ved at smide en glad smiley smiley
Synes nu nok opdateringen i 2007 var mere markant smiley
Jeg skrev "længe" ikke "siden stenalderen" smiley

Slettet klub 17. december 2013, 14:27
Thorshammer United sagde:
Hvis du som mig synes, at den seneste opdatering er det bedste fornyelse i VMAN længe, ja så marker din tilfredshed ved at smide en glad smiley smiley

Gibraltar (Magnus) 17. december 2013, 14:56
smiley

- Men helt ærligt, stop nu med de her underskiftsindsamlinger, det virker for mig, virkelig plat. smiley

Gibraltar (Magnus) 17. december 2013, 14:57
Snøfteren sagde:
hvorfor samler i underskrifter ind for noget der allerede er her?
Vi viser vores taknemmelighed over det, som udviklerne har brugt mange timer på, i stedet for at rakke ned på det, efter et par dage.
Besvar