Målmænd!!!!

Skrevet i Generelt

AC Oreneo (Rene) 30. december 2013, 15:37
Har lige et spørgsmål vedrørende målmænd! er der nogen grund til at ha' en? Hver et skud indenfor rammen går jo ind, kan man sælge sin målmand og bare bruge en anden spillet resultatet er jo det samme. Det er da dybt gak gak det her spil, hvis crewets mening er at lægge spillet i graven, tror jer de er tæt på at lykkes. Det værste er den arrogance vedrørende folks indlæg

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 30. december 2013, 15:42
Jeg har samme problem.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 30. december 2013, 17:20
I mine første 4 kampe har modstanderens keeper haft 13 redninger, og det er vel og mærket skud der har ramt målrammen. I starten af den nye simulator så jeg heller aldrig keeperen redde bolde i highlights, men i sidste uge oplevede jeg op til tre redninger i flere kampe. Derudover har keeperen også redninger, der ikke bliver vist i highlights. De er altså ikke helt ligegyldige, men jeg giver dig ret i, at der bør være flere redninger i highlights, så man ikke automatisk tænker "Nu bliver der scoret", når der kommer et highlight.

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 30. december 2013, 17:22
Ulm Warhawks sagde:
I mine første 4 kampe har modstanderens keeper haft 13 redninger, og det er vel og mærket skud der har ramt målrammen. I starten af den nye simulator så jeg heller aldrig keeperen redde bolde i highlights, men i sidste uge oplevede jeg op til tre redninger i flere kampe. Derudover har keeperen også redninger, der ikke bliver vist i highlights. De er altså ikke helt ligegyldige, men jeg giver dig ret i, at der bør være flere redninger i highlights, så man ikke automatisk tænker "Nu bliver der scoret", når der kommer et highlight.
Ja, og der skal være forskel på en god og en dårlig målmand. Det savner jeg. smiley

Slettet klub 30. december 2013, 17:55
Eftersom kampene ikke slutter 10-15 så har keeperne nok også en effekt. Ellers var det jo blevet målfest uden lige.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 15. januar 2014, 16:00
Vi har lige haft et gennembrud og fundet en fejl i en lille bitte kode-bid, gemt godt væk, som gav os en hel masse mærkelige problemer med keepers.

Buggen gjorde følgende:
- En keeper sat i målet fik reduceret sine stats til 20%
- En keeper sat som markspiller spillede med 100% stats
- En markspiller sat i målet spillede med 100% stats

Normalt er det jo sådan at en keeper skal spille med 20% stats, hvis han sættes i marken og 100% hvis han står i målet.

Omvendt skal en markspiller spille med 20% stats hvis han sættes i målet.

Fejlen gav anledning til disse problemer i spillet:

- Keepere reddede kun sjældent
- Keepere mistede mere energi end markspillere
- Keepere kunne nemt score mål, hvis de var sat som markspillere
- Markspillere var de bedste målmænd


Fejlen er rettet i dag.

Slettet klub 15. januar 2014, 18:27
Det var nok også derfor at defensive taktikker slog alt og alle smiley

Århus AGF (Nicklas) 15. januar 2014, 20:43
Det var godt nok rart i fandt ud af hvad fejlen var for synes godt nok det var op af bakke med de målmænd! ;-)

Team Svumpukkel (Kigger bare lige forbi) 15. januar 2014, 21:07
Herligt!

Og dobbelt herligt, at jeg nåede at smide vmans bedste målmand på porten, inden I fandt fejlen... smiley

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 15. januar 2014, 21:30
Er i sikker på at de fandt fejlen. Måske er der flere fejl.
Jeg har lige tabt denne kamp smiley
http://www.virtualmanager.com/new_matches/2706070

Tidligere på ugen tabte jeg denne kamp.
http://www.virtualmanager.com/new_matches/2706038

Jeg tror godt at de kan lede vidre efter flere fejl.
For vi taber stadig kampe som vi burde vinde.
Jeg ved godt at Skagen kan slå Brødby, men det sker ikke 2 gange på 3 dage.

Øv.
Besvar