Südkurve - du er en tøsedreng :)

Skrevet i Generelt

Thorshammer United (EPU) 13. april 2014, 20:20
FC Kildetoft sagde:
Jeg synes, at din tråd er malplaceret på forummet. Du går efter manden, istedet for at gå efter bolden. Hvis du har et problem med Silkeborg IF, synes jeg ærligt talt, at du skulle tage det med ham personligt, istedet for at hænge ham ud på forummet, hvor alle vi andre kan se det og deltage.

Det er okay, at du brokker dig over systemet - du kan have en pointe. Ikke fordi det er noget nyt at det ikke er alle klubber, der altid kan stille fuld opstilling - men din måde at gøre det på, synes jeg, er utroligt barnligt og samtidig "gammel-mand-sur-agtigt".

Istedet for at give overskriften: "Südkurve - du er en tøsedreng smiley" - hvor du viser, at det her er personligt, kunne du istedet have skrevet:"Man bør blive straffet for usportslig optræden" eller "Er det okay ikke at stille hold?" eller lign.

Derudover skriver du:"Afskediger 5 spillere for at stille op i ulovlig opstilling mod mig (med tab til følge for mig - som jeg nok skal overleve) - og hente nye spillere ind for igen at stille op i lovlig opstilling." Som at det Silkeborg IF kun retter det imod dig og det er noget personligt. Af hvad jeg ved af, er det ikke første gang han kunne finde på at afskedige og hente spillere.

Du kunne derimod have brug eksemplet til debat, fremfor at gøre det personligt. Du kunne have skrevet noget ala:" Jeg har lige oplevet at en modstander har afskediget 5 spillere for at stille op i ulovlig opstilling mod mig (med tab til følge for mig - som jeg nok skal overleve) - og hente nye spillere ind for igen at stille op i lovlig opstilling."

Herefter skriver du:"Man må da håbe i fremtiden, at udviklerne vil forhindre den slags usportslig optræden."

Istedet kunnet du have skrevet:" Bør man have lov til dette? Bør det straffes for usportslig optræden" eller lignene.

Så ville det have haft relevans for os andre. Du havde vist at du også er moden og du ville gå efter bolden istedet for manden.

Måske du møder modstand af en grund? Jeg synes hvert fald ikke at du virker særlig sympatisk smiley Jeg kender dig ikke i virkeligheden, så derfor har jeg ingen chance for at vurdere om du er en sympatisk person eller hvordan du er. Jeg kan kun vurdere dette ud fra disse indlæg. Ud fra disse indlæg, virker du ikke, ud af til, særlig sympatisk smiley
Tak for dit input og de gode råd.

Thorshammer United (EPU) 13. april 2014, 20:22
Bookham Football Club sagde:
FC Kildetoft sagde:
Jeg kender dig ikke i virkeligheden, så derfor har jeg ingen chance for at vurdere om du er en sympatisk person eller hvordan du er. Jeg kan kun vurdere dette ud fra disse indlæg.
Jeg tror at Thorshammer er en flink fyr, han savner bare Südkurve. smiley
Lad os nu lige se, han kommer nok igen og så skal han da være hjertelig velkommen smiley

Blue And White Stripes (Licens udløber - spillet skal fixes) 13. april 2014, 21:05
Det er vel bare en tudetråd det her, det samme som vi får stukket i hovedet når vi brokker os over spillets udvikling (eller rettere: tilbagegang) smiley

Tallstars (AntiAntiAntiAnti) 13. april 2014, 21:27
Blue And White Stripes sagde:
Det er vel bare en tudetråd det her, det samme som vi får stukket i hovedet når vi brokker os over spillets udvikling (eller rettere: tilbagegang) smiley
Eller rettere: afvikling

Slettet klub 13. april 2014, 22:07

Pleumeur Gautier CF (Gildaz Raoul) 15. april 2014, 19:47
ellers muligvis indvikling!
Besvar