spiller roller

Skrevet i Generelt

FC Stoke City (stjerner til salg) 23. juli 2015, 21:01
Hejsa kan nogen svare mig på hvilken egenskaber der passer når man skal give sine spiller roller ? TAK

Wild Ferrets (Moz) 23. juli 2015, 21:13
Kaptajn - Lederskab

Straffesparks-tager - Dødboldsituationer

Frisparks-tager - Dødboldsituationer (kan ikke se hvad ellers skulle spille ind)

Hjørnesparks-tager - Dødboldsituationer (kan ikke se hvad ellers skulle spille ind)


Ignotus (--) 23. juli 2015, 21:48
Wild Ferrets sagde:
Kaptajn - Lederskab

Straffesparks-tager - Dødboldsituationer

Frisparks-tager - Dødboldsituationer (kan ikke se hvad ellers skulle spille ind)

Hjørnesparks-tager - Dødboldsituationer (kan ikke se hvad ellers skulle spille ind)
Hjørnespark tænker jeg at en spiller med god aflevering også gør sig gældene smiley

Gundsømagle United (Sir Hansen) 23. juli 2015, 23:37
Har i nogensinde set et mål på direkte frispark? Og hvor ofte har i set et hjørnespark? Mener dødboldsituationer er en ligegyldig egenskab i dette spil. smiley

Ignotus (--) 23. juli 2015, 23:38
Gundsømagle United sagde:
Har i nogensinde set et mål på direkte frispark? Og hvor ofte har i set et hjørnespark? Mener dødboldsituationer er en ligegyldig egenskab i dette spil. smiley
Ja du har ret, det er ikke lige det spillerne er skarpest til smiley

Wild Ferrets (Moz) 24. juli 2015, 01:09
Gundsømagle United sagde:
Har i nogensinde set et mål på direkte frispark? Og hvor ofte har i set et hjørnespark? Mener dødboldsituationer er en ligegyldig egenskab i dette spil. smiley
Nej, men jeg har set alt for mange brændte straffespark, så helt ligegyldig er den ikke endnu.
Men straffe kunne med rette høre under afslutning, så kunne dødboldsituationer bliver fjernet smiley

Ignotus (--) 24. juli 2015, 16:58
FC Nordsjælland sagde:
Wild Ferrets sagde:
Gundsømagle United sagde:
Har i nogensinde set et mål på direkte frispark? Og hvor ofte har i set et hjørnespark? Mener dødboldsituationer er en ligegyldig egenskab i dette spil. smiley
Nej, men jeg har set alt for mange brændte straffespark, så helt ligegyldig er den ikke endnu.
Men straffe kunne med rette høre under afslutning, så kunne dødboldsituationer bliver fjernet smiley
ja, dødboldsituationer virker totalt ligegyldig, sammen med lederskab og lederskab er kun for 1 spiller ;/
Lederskab er da ikke ligegyldig?
Den forbedrer alle dine spilleres egenskaber i kamp? smiley

Ignotus (--) 24. juli 2015, 19:23
FC Nordsjælland sagde:
Team Aries sagde:
FC Nordsjælland sagde:
Wild Ferrets sagde:
Gundsømagle United sagde:
Har i nogensinde set et mål på direkte frispark? Og hvor ofte har i set et hjørnespark? Mener dødboldsituationer er en ligegyldig egenskab i dette spil. smiley
Nej, men jeg har set alt for mange brændte straffespark, så helt ligegyldig er den ikke endnu.
Men straffe kunne med rette høre under afslutning, så kunne dødboldsituationer bliver fjernet smiley
ja, dødboldsituationer virker totalt ligegyldig, sammen med lederskab og lederskab er kun for 1 spiller ;/
Lederskab er da ikke ligegyldig?
Den forbedrer alle dine spilleres egenskaber i kamp? smiley
Det må du godt forklare mig, der står det kun betyder noget for holdkaptajnen.
Du kan læse lidt i denne tråd:
http://www.virtualmanager.com/forums/posts/11821621

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 24. juli 2015, 19:29
Dødbolde er ikke en ligegyldig egenskab.

"Dødboldsituationer: Fungerer stort set på samme måde som afslutning, og bestemmer præcision og hastighed på skud ved dødboldsituationer."

Der står om de forskellige egenskaber her.
http://www.virtualmanager.com/blog/734

Gundsømagle United (Sir Hansen) 24. juli 2015, 19:37
FC Deluga sagde:
Dødbolde er ikke en ligegyldig egenskab.

"Dødboldsituationer: Fungerer stort set på samme måde som afslutning, og bestemmer præcision og hastighed på skud ved dødboldsituationer."

Der står om de forskellige egenskaber her.
http://www.virtualmanager.com/blog/734
Det tror jeg alle er med på, men hvis der aldrig er et direkte frispark, stort set aldrig et straffe eller hjørne i kampene kan funktionen da være ligegyldig. Jeg ser alle mine kampe, og har endnu ikke set et direkte frispark. smiley

Har haft 1 hjørnespark og 1 straffe siden den nye kampmotor blev taget i brug.

Den farligste dødboldsituation i vman pt. er indkast. smiley

PS. Har lavet en fejlrapport, men den er stadig under behandling.
Besvar