Logo/Banner – CD El Palo

Skrevet i Banner/logoer

CD El Palo (Santiago Lorenzo) 8. september 2015, 15:46
Hej alle min flinke medspillere smiley

Da jeg endelig har fået lidt fritid i hverdagen, vil jeg gerne frem i ’verden’ – vman verdenen! Derfor søger jeg naturligvis, og især, et logo til min klub – men også et banner!

Formen:
Jeg har altid bedst kunnet lide det helt runde logo eller den skjoldform, som Arsenal FC benytter sig af. Derfor ville jeg sætte pris på, hvis en af de to former ville blive taget i brug! ☺

Farve(r):
Da CD El Palo faktisk er et klubnavn inspireret fra den virkelige verden – og klubben eksisterer i virkeligheden i La Tercera Division i Spanien – ville det glæde mig hvis farverne gik igen i mit logo. Farverne fra ’den virkelige verden’ er: Blå(lidt lysblå), rød og hvid.

Motiv:
Jeg har nederst i dette opslag linket til det ’originale’ logo fra virkeligheden – her er der en bold og det ville glæde mig meget hvis denne kunne inkorporeres i logoet!

Ellers har jeg ikke de store krav til motivet, da jeg stoler på at du/I har større fantasi end jeg selv.

Tekst:
Navnet skal givetvis være på logoet og ellers er der fri leg! Om du/I skriver CD El Palo, Centro de Deporte El Palo eller hvad det bliver, er mig lige meget. For min skyld behøver årstallet for etableringen af klubben ikke fremgå af logoet.

Øvrige:
Hvis der bliver tid og/eller lyst til at kreere et tilhørende banner til min fremadstormende klub(man skal starte et sted) så er der fri leg, så længe CD El Palo fremgår som tekst på banneret ☺

Link:
https://en.wikipedia.org/wiki/CD_El_Palo#/media/File:CD_El_Palo.png

Ps. Jeg bryder mig som sådan ikke ret meget om det originale logo, men synes at bolden er cool, så der må gerne afviges meget, for ikke at sige helt, fra det originale logo. Dette er MIN klub og ikke den klub nær Malaga i Spanien.

De bedste hilsner og på forhånd tak,
Manager for CD El Palo
Santiago Lorenzo

CD El Palo (Santiago Lorenzo) 13. september 2015, 12:43
op

CD El Palo (Santiago Lorenzo) 21. september 2015, 19:13
Op

CD El Palo (Santiago Lorenzo) 28. september 2015, 18:50
op

Pramasus (Hej) 30. september 2015, 03:47
Here you go smiley


CD El Palo (Santiago Lorenzo) 30. september 2015, 16:43
Fantastisk!

Super mange tak, det er enormt flot!!
Besvar