Er supporten nedlag?

Skrevet i Generelt

Milano Internationale (Mr. C) 18. oktober 2015, 14:25
Hej
Jeg oprettede en supportsag den 12/10, og ifølge systemet står der, at sagen er sendt videre samme dag.
Jeg regnede med der i værste tilfælde kunne gå et par dage inden jeg ville få svar.
I morgen er det 7 dage siden, og jeg har intet hørt, mit spørgsmål er, hvor lang tid skal jeg regne med der går, inden jeg får besked?
//Christian

Slettet klub 18. oktober 2015, 15:42
Nej den er ikke nedlagt - det er efterårsferie, og supporterne er både mennesker og frivillige smiley

FC Razor (Jeppe) 18. oktober 2015, 16:14
Din sag er sendt videre til vores administrator, men han har i øjeblikket ikke så meget tid til vman pga. arbejde. Derfor kan der godt gå en del tid, når der er en sag, som vores administrator skal tage sig af.

Milano Internationale (Mr. C) 18. oktober 2015, 18:44
FC Razor sagde:
Din sag er sendt videre til vores administrator, men han har i øjeblikket ikke så meget tid til vman pga. arbejde. Derfor kan der godt gå en del tid, når der er en sag, som vores administrator skal tage sig af.
Godt, der sker noget.

Victory Red FC (Rolig nu) 18. oktober 2015, 21:41
Milano Internationale sagde:
FC Razor sagde:
Din sag er sendt videre til vores administrator, men han har i øjeblikket ikke så meget tid til vman pga. arbejde. Derfor kan der godt gå en del tid, når der er en sag, som vores administrator skal tage sig af.
Godt, der sker noget.
Jeg mangler svar fra Bårdur angående noget også, og der ved jeg at det vil tage tid pga at han ikke har tiden pt pga arbejde, så man må være tålmodig. smiley

Milano Internationale (Mr. C) 18. oktober 2015, 22:51
Victory Red FC sagde:
Milano Internationale sagde:
FC Razor sagde:
Din sag er sendt videre til vores administrator, men han har i øjeblikket ikke så meget tid til vman pga. arbejde. Derfor kan der godt gå en del tid, når der er en sag, som vores administrator skal tage sig af.
Godt, der sker noget.
Jeg mangler svar fra Bårdur angående noget også, og der ved jeg at det vil tage tid pga at han ikke har tiden pt pga arbejde, så man må være tålmodig. smiley
Jeg skal nok være tålmodig, takker for information.

//Christian
Besvar