Taber til forholdsmæssigt lette hold.

Skrevet i Generelt

Langsøskolen (Allan Mikkelsen) 14. december 2015, 17:13
Jeg spiller i 2. Division Skotland og har de sidste 2 uger været placeret på en 3. Plads og 5. Plads. Når jeg sammenligner stats og spillere indbyrdes er det ca min forventelige placering om søndagen. Men jeg er godt træt AF, at jeg især om mandagen og tirsdagen taber til klubber som jeg burde vinde over. Det hænger ikke sammen! Spillet er simpelthen ikke logisk.....

Slettet klub 14. december 2015, 17:41
det værste er du taber til west coast der har en meget skæv opstilling som du selv har i den første kamp i sæsonen for at få lidt realisme ind i vman skal det kunne betale sig med en standard opstilling og det kan kun gå for langsomt jeg stopper til nytår hvis der ikke bliver meldt noget ud fra vman smiley

AC Opium (Rebelvald) 14. december 2015, 17:43
Spillet ville da være for kedeligt hvis alle ens resultater kunne regnes ud på forhånd. Er ved at være godt træt af den her type tråde.

Bjørnholt FC (And then what) 14. december 2015, 17:45
Tab & vind med samme sind.

Brabrand FC (NR) 14. december 2015, 17:47
Tilfældighed, det kan ske.
i løbet af en sæson i PL, taber tophold da også til nogle middelmådige hold engang imellem. det noget møg, men det sgu okay, jeg er sikker på det også har gavnet dig på et tidspunkt, at du har vundet mod en bedre klub, eller spillet uafgjort smiley

Jeg har selv spillet 4 uafgjort og tabt 1 kamp idag, hvilket jeg også synes er helt væk - men det er vel bare en "uheldig dag" smiley
jeg tror ikke du skal tage dig så meget af det..

Slettet klub 14. december 2015, 17:47
AC Opium sagde:
Spillet ville da være for kedeligt hvis alle ens resultater kunne regnes ud på forhånd. Er ved at være godt træt af den her type tråde.
jeg er enig i det ikke skal beregnes men west coast kører skæv opstilling med 2 på midtbanen den må han aldrig tabe smiley

Langsøskolen (Allan Mikkelsen) 14. december 2015, 17:55
Tak for de konstruktive svar. Jeg har ikke noget imod at tabe, men der er også grænser for spillet lemfældige og ulogisk resultater....Vman det er bare ikke godt nok....

Ignotus (--) 14. december 2015, 18:01
Langsøskolen sagde:
Tak for de konstruktive svar. Jeg har ikke noget imod at tabe, men der er også grænser for spillet lemfældige og ulogisk resultater....Vman det er bare ikke godt nok....
Grænser som at Varde vinder over Brøndby? smiley

Slettet klub 14. december 2015, 18:02
Team Aries sagde:
Langsøskolen sagde:
Tak for de konstruktive svar. Jeg har ikke noget imod at tabe, men der er også grænser for spillet lemfældige og ulogisk resultater....Vman det er bare ikke godt nok....
Grænser som at Varde vinder over Brøndby? smiley
det gjorde de så ikke med en skæv 5-2-3! smiley

Ignotus (--) 14. december 2015, 18:04
Calcio Monza sagde:
Team Aries sagde:
Langsøskolen sagde:
Tak for de konstruktive svar. Jeg har ikke noget imod at tabe, men der er også grænser for spillet lemfældige og ulogisk resultater....Vman det er bare ikke godt nok....
Grænser som at Varde vinder over Brøndby? smiley
det gjorde de så ikke med en skæv 5-2-3! smiley
Hmm nej?
Men der bliver spillet mange kampe hver dag på Vman, og selvfølgelig skal alt ikke være forudsigeligt? Tilfældighesfaktoreren vil altid være der, om man kan lide det eller ej. Bolden er rund, og mærkelige resultater forekommer - hvilket jo også er en del af charmen ved fodbolden?
Besvar