NU KAN DET SIMPELTHEN VÆRE NOK! Vman

Skrevet i Generelt

Langsøskolen (Allan Mikkelsen) 16. december 2015, 20:00
HAR LIGE TABT TIL SYDKOREA I SKOTSKE 2. Div.
Klubben havde 0 point inden mødet med mit hold og jeg burde være oppe i top 3. Nordkorea har 3 spillere som kan konkurrerer med mine spillere. HVAD SKER DER

Brøndby Heroes (Alt transferlistet) 16. december 2015, 20:04
Roma blev, tidligere i dag, slået ud af pokalen af et midterhold fra Serie B i Coppa Italia - Det kan sagtens ske smiley

Langsøskolen (Allan Mikkelsen) 16. december 2015, 20:32
Men det kan jo ikke være meningen, at man skal tabe 4 ud af 10 kampe til svage hold. Her er det meningen, at det stærke skal vinde 9 ud af 10 kampe. I øvrigt er det lidt mere acceptabelt at der kan ske lidt flere overraskelser i pokalturneringen. Men her skal der også være ræson ikke resultaterne over flere kampe....

AC Opium (Rebelvald) 16. december 2015, 21:00
Ja nu må det simpelthen være nok. Dine tudetråde er til at brække sig over. Jeg ku' forstå hvis du søgte hjælp til din taktik men nej, det er langt nemmere at mene at der er noget galt med spillet fordi man ikk kan kalkulere hvert eneste resultat på forhånd. Tænk hvis virkelighedens resultater var lige så nemme at forudse som vmans, så ville bettingfirmaer gå nedenom og hjem i løbet af en weekend.

Aarhus (big boss) 16. december 2015, 21:03
Åh flere individuelle problemer. ''Se fremad mod den næste kamp''

Aarhus (big boss) 16. december 2015, 21:04
Kan forklaringen ligge i, at du spillede i Nordkorea? smiley

Brøndby Heroes (Alt transferlistet) 16. december 2015, 21:22
Langsøskolen sagde:
Men det kan jo ikke være meningen, at man skal tabe 4 ud af 10 kampe til svage hold. Her er det meningen, at det stærke skal vinde 9 ud af 10 kampe. I øvrigt er det lidt mere acceptabelt at der kan ske lidt flere overraskelser i pokalturneringen. Men her skal der også være ræson ikke resultaterne over flere kampe....
Se på Chelsea f.eks.?

Langsøskolen (Allan Mikkelsen) 16. december 2015, 21:22
Useriøse svar frabedes.

Slettet klub 16. december 2015, 22:16
I stedet for at beklage dig på forum, burde du fixe dit hold. Måske venter en fyring om hjørnet jo hvis det bliver ved... smiley

Slettet klub 16. december 2015, 22:19
Langsøskolen sagde:
Useriøse svar frabedes.
useriøse tråde, med CAPS frabedes
Besvar