Taber til forholdsmæssigt lette hold.

Skrevet i Generelt

BERLIN EAST FC (Union Berlin) 16. december 2015, 04:18
Aalborg Flyers sagde:
Jeg tror ikke i helt har forstået hvad inhabil betyder. I bør nok slå det op.

I forhold til truppladser vil det være direkte skadeligt at øge antallet af truppladser. Ja det vil gøre det lettere at have et a og et b hold plus reserver. Det betyder dog også at der vil blive trænet flere spillere op end der er brug for. Det vil betyde at færre klubber har brug for at købe spillere, da de gamle spillere vil kunne erstattes af dem man selv har trænet op. Flere truppladser kan dog godt indføres, HVIS der samtidigt skrues op for antallet af spillere det kræves for fornuftigt at gennemføre en sæson. Det kan gøres ved at øge antallet af småskader, uddele endnu flere kort (helst gule), samt at øge energien der mistes af kamp. Hvis der kræves mindst 14-16 gode spillere for at have et fornuftigt hold, så vil man godt kunne øge antallet af truppladser.
uegnet til at behandle en bestemt sag pga. personlige interesser, følelser eller forudfattede meninger

Det passer godt til mit indlæg. Eller har du måske bare ikke forstået mit budskab/jokes.

Egentlig er vi vel alle inhabil. Vi har alle interesse i at udfaldet bliver til vores fordel. Bortset fra at flere truppladser vil være en fordel for alle. smiley Hvis man forstår at udnytte vmans potentiale. smiley

Slettet klub 16. december 2015, 11:00
Så ændrer vman bare tilbage til 22 spillere igen så sker der da noget det kan også ske i Uefa

Gundsømagle United (Sir Hansen) 16. december 2015, 11:28
AC Opium sagde:
Spillet ville da være for kedeligt hvis alle ens resultater kunne regnes ud på forhånd. Er ved at være godt træt af den her type tråde.
+1

Olympique (ungdomshold før tyvetyve - måske) 20. december 2015, 03:01
Utroligt at folk giver spillet skylden, når det er deres egne manager-evner som er problemet... Det skal stoppe!

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 20. december 2015, 11:07
Langsøskolen sagde:
Jeg spiller i 2. Division Skotland og har de sidste 2 uger været placeret på en 3. Plads og 5. Plads. Når jeg sammenligner stats og spillere indbyrdes er det ca min forventelige placering om søndagen. Men jeg er godt træt AF, at jeg især om mandagen og tirsdagen taber til klubber som jeg burde vinde over. Det hænger ikke sammen! Spillet er simpelthen ikke logisk.....
Kære Langsø - din taktik stinker.....
Definitionen på sindsyge er at gentage den samme handling igen og igen og forvente et nyt resultat hver gang. Kiggede din taktik igennem, og mener du spiller med den sammen taktik alle 30 kampe igennem.
Mit spørgsmål til dig er...
1) Ser du kampene?
2) Har du overvejet hvordan dine spilleres position indgår i taktikken og hvad forskellen er på hvor du stiller dem på banen og hvor de står på banen i forhold til:
a) Når du har bolden
b) Når modstanderen har bolden.
c) Når nå bolden er på dine bane halvdel
d) Når bolden er på modstanderens halvdel

Mange ting spiller ind forbindelse med af taktik indstillinger, fx om spillernes reelt er gode til at spille det system du måske vil spille. At beskylde spillet for at være tilfældigt, er det samme som at siger at du ikke gider, eller at du ikke har evnerne til at spille fodbold på vman på et højere plan.
Du er manageren og du har ansvaret, og kan man ikke level op til det så fejler man.

Den her tråd er en ommer.

Langsøskolen (Allan Mikkelsen) 20. december 2015, 13:19
Kære Trex Power

1. Jeg vil godt have mig frabedt dit tonefaldet. Det er ikke sobert og befordrende for en anstændig diskussion om Vmans spilleværktøjer.
2. Måske har du en lille pointe i, at jeg ikke laver taktiske ændringer i mere end 3 til 4 kampe på en uge. Men som du nok er bekendt med, så har forskellige spillere jo grøn favorit farve efter, hvor det er mest hensigtmæssigt at placerer dem.
Så kan man dernæst tale om at lave differentierede udskiftningsmuligheder, men det kræver at man har EN værdig erstatning for udskiftede spillere. Nu kan jeg se at du har 12 spillere i din stab, så den mulighed har du jo ikke. Det må jo betyde at du stort set sætter dit hold statisk og ufleksibelt . Pas på med at kaste med sten, når man selv bor i et glashus!
3 . Andre muligheder er at justere på spillestil, træning og spilleopstilling , og sætte det i forhold til modstander. Jeg sørger for at variere træning , dosere den forskelligt og specifik.

4. Jeg har som jeg beskriver, så,drejer det sig om starten af sæsonen,, hvor alle spillere er friske og her taber jeg forholdsmæssigt nemme kampe. Det har intet med dine argumenter at gøre.
slut ....

Slettet klub 20. december 2015, 13:52
Langsøskolen sagde:
Kære Trex Power

1. Jeg vil godt have mig frabedt dit tonefaldet. Det er ikke sobert og befordrende for en anstændig diskussion om Vmans spilleværktøjer.
2. Måske har du en lille pointe i, at jeg ikke laver taktiske ændringer i mere end 3 til 4 kampe på en uge. Men som du nok er bekendt med, så har forskellige spillere jo grøn favorit farve efter, hvor det er mest hensigtmæssigt at placerer dem.
Så kan man dernæst tale om at lave differentierede udskiftningsmuligheder, men det kræver at man har EN værdig erstatning for udskiftede spillere. Nu kan jeg se at du har 12 spillere i din stab, så den mulighed har du jo ikke. Det må jo betyde at du stort set sætter dit hold statisk og ufleksibelt . Pas på med at kaste med sten, når man selv bor i et glashus!
3 . Andre muligheder er at justere på spillestil, træning og spilleopstilling , og sætte det i forhold til modstander. Jeg sørger for at variere træning , dosere den forskelligt og specifik.

4. Jeg har som jeg beskriver, så,drejer det sig om starten af sæsonen,, hvor alle spillere er friske og her taber jeg forholdsmæssigt nemme kampe. Det har intet med dine argumenter at gøre.
slut ....
alle har ret til til at deltage i forum uden at blive "svinet" til gør vman ingenting ved problemet?!

Vejen Boldklub (Knud Nielsen) 20. december 2015, 15:23
Langsøskolen sagde:
Kære Trex Power

1. Jeg vil godt have mig frabedt dit tonefaldet. Det er ikke sobert og befordrende for en anstændig diskussion om Vmans spilleværktøjer.
2. Måske har du en lille pointe i, at jeg ikke laver taktiske ændringer i mere end 3 til 4 kampe på en uge. Men som du nok er bekendt med, så har forskellige spillere jo grøn favorit farve efter, hvor det er mest hensigtmæssigt at placerer dem.
Så kan man dernæst tale om at lave differentierede udskiftningsmuligheder, men det kræver at man har EN værdig erstatning for udskiftede spillere. Nu kan jeg se at du har 12 spillere i din stab, så den mulighed har du jo ikke. Det må jo betyde at du stort set sætter dit hold statisk og ufleksibelt . Pas på med at kaste med sten, når man selv bor i et glashus!
3 . Andre muligheder er at justere på spillestil, træning og spilleopstilling , og sætte det i forhold til modstander. Jeg sørger for at variere træning , dosere den forskelligt og specifik.

4. Jeg har som jeg beskriver, så,drejer det sig om starten af sæsonen,, hvor alle spillere er friske og her taber jeg forholdsmæssigt nemme kampe. Det har intet med dine argumenter at gøre.
slut ....
Jeg har tænkt på om du har sat rollerne for hvem der er leder osv. Med henvisning til trex sviner må det skyldes han måske er eksperten og vi andre røven af fjerde div ha ha

Langsøskolen (Allan Mikkelsen) 20. december 2015, 16:54
Et oldboys hold har jeg ikke respekt for. Derimod de hold som kan præsterer med spilleværdi på over 500 mio. Og en gennemsnitsalder på under 27 år. De hører til eliten.

TSV Amsterdam (HADER FCM) 21. december 2015, 08:29
Hvedeholdet sagde:
Manchester United der har købt spillere for 7 mia tabte til bournmouth her i weekenden som har et hold til 270 millioner, vman er et godt og fantastisk manager spil hvor vi ser manager komme og gå nogle holder en pause men kommer tilbage igen, hvis vi allesammen stillede krav om udvikling i dette spil, tror jeg der ville blive manager flugt, vi må være realistiske i vores forventning til dette spil, og lad nu være med hele tiden at kritisere prøv istedet at komme med en core value istedet for, hver gang det går jer lidt imod, må vi forsøge at finde nye udfordringer i spillet, god aften til alle
What? Man United har købt spillere for 7 mia? hvad er jeg lige gået glip af?!?
Besvar