Taber til forholdsmæssigt lette hold.

Skrevet i Generelt

Olympique (ungdomshold før tyvetyve - måske) 21. december 2015, 08:39
TSV Amsterdam sagde:
Hvedeholdet sagde:
Manchester United der har købt spillere for 7 mia tabte til bournmouth her i weekenden som har et hold til 270 millioner, vman er et godt og fantastisk manager spil hvor vi ser manager komme og gå nogle holder en pause men kommer tilbage igen, hvis vi allesammen stillede krav om udvikling i dette spil, tror jeg der ville blive manager flugt, vi må være realistiske i vores forventning til dette spil, og lad nu være med hele tiden at kritisere prøv istedet at komme med en core value istedet for, hver gang det går jer lidt imod, må vi forsøge at finde nye udfordringer i spillet, god aften til alle
What? Man United har købt spillere for 7 mia? hvad er jeg lige gået glip af?!?
Pointen er tydelig smiley

Trex POWER (V-man bedste m-anager takker af) 21. december 2015, 10:45
Langsøskolen sagde:
Et oldboys hold har jeg ikke respekt for. Derimod de hold som kan præsterer med spilleværdi på over 500 mio. Og en gennemsnitsalder på under 27 år. De hører til eliten.
Haha det fandme dagens griner det her smiley
Tror jeg vil hold mig til punktform når vi gået så godt i gang smiley

1) Hvilket tonefald? Du tuder på forum, og jeg opstiller en del punkter til dig der skal hjælpe dig med forbedre din taktik og rent faktisk lærer dig noget på vman. At du går i forsvarsposition og siger jeg "sviner" dig for noget må jo skyldes mangel på selverkendelse og at du reelt mener at det er vmans skyld at du ikke vinder kampene og ikke din egen smiley

Angående anstændige diskussion med vmans "spilleværktøjer" så har jeg ligeledes længe kritiseret systemet. Men man komme IKKE uden om, at det er manageren i sidste ende der styre tingene og ikke "værktøjet" hvis det var så tilfældigt som du ligger op til, var det jo ikke de gode managers der lå i toppen, så var det bare tilfældigt, eller dem med de bedste spillere...

2) Jeg tror du har misforstået noget under dette punkt. Igen viser du en forsvarsposition i stedet for at starte en debat om din taktik så vi kan hjælpe dig lidt på vej hvad du ikke selv har forstået endnu. Det er ikke mig der har problemer med at vinde mine kampe, det er ikke mig der har problemer med udskiftninger, og det er ikke mig der sætter mit hold "ufleksibelt" så jeg ikke kan vinde Serie A, Bundessligaen, World Cup og Super Cup alt efter hvornår man får sin tur.
Det er DIG der har problemer med at rykke i 1 division med et ellers udemærket sammensat hold, og vi så begynder at snakke taktik, begynder du at snakke om træninger, udskiftninger og om at kaste med sten i et glashus.... hvor herre bevares.... du er helt væk.

At du snakker om udskiftninger og en bred bænk har du sjovt nok selv lige argumentet for heller ikke holder. Jeg har jo ingen udskiftninger som du nævner og efter som jeg åbenbart ikke har problemer, må det jo betyde at du heller ikke burde havde problemer? Eller hvad? smiley

3) At snakke træninger omkring taktikken er noget rent pjat... ja selvfølgelig stiger spillerne lidt, men for at kunne lave en reel påvirkning af dine spillere vil det kræve over en måned for at få dem til at stige lidt så de reelt kan blive lidt bedre i noget i forhold til noget. Dine spillere er desværre ikke super potentialer som stort set kan ændres fra dag til dag, så at bruge træning som et argument holder ikke... nonsens....

4) Mener du virkelig at fordi du taber kampe i starten af sæsonen så holder mit argument omkring dine taktik til kampene ikke?
Øhh ok så siger vi det smiley


Når alt kommer til har du trådt i spinaten smiley Jeg var faktisk i humør til at tage et kig på din taktik og sætte tankerne lidt igang hos dig som jeg har gjort for andre "tudetrådemagere" på forummet omkring taktikken.

At du ser lidt humor som et angreb med at gøre det samme hver gang, manglende evne til at se at jeg rent faktisk var i gang med at spørge dig om vigtige taktikske overvejelser, samt anklager mig med at jeg åbenbart har gjort noget forkert, og at jeg har fejlet har overbevist mig...
Du er et tabt tilfælde smiley Hygge



Langsøskolen (Allan Mikkelsen) 21. december 2015, 20:05
Kort svar herfra

At du forsøger at komme med lange redegørelser og udokumenterede saglige argumenter, virker ikke. Kig lige på de første 3'kampe jeg har spillet i denne uge? Alle vundet . Totalt ulogisk i forhold til et lidt svagere hold pga.men skadet spiller. Kom nu , erkend at du tager fejl og kom videre.
Og som bekendt har jeg ikke respekt for dine præstationer . Du kører med et nedadgående hold, hvor der vil være pension forude, og med 3 år mere Vman licens, burde din spillerværdi jo ikke være 50 mio. Mindre end mig. Så jeg sender som en voksen mand tudekiksen retur. Så tror jeg ikke vi kan få mere ud af denne kommunikation. Hyg dig

Ofi Kreta (Ingenting) 21. december 2015, 20:35
Det eneste jeg tænker i disse indlæg ( samt mange andre ) er at om i er klar over dette bare er et lille hyggespil ? Det er jo ikke ligefrem sådan at....i er træner for et rigtigt hold :o) tab og vind med samme sind......sådan er det jo også i den virkelige verden.....
Besvar