Licens og klip bortgives

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 25. januar 2016, 22:07
Fc Rødbro sagde:
Jeg vil være yderst taknemmelig, hvis en del vil tilfalde mig! smiley
kom igen

Philadelphia FC (Manager of Philadelphia FC) 25. januar 2016, 23:03
Can I please have Premium please? (Charles sent me smiley)

I am a loyal VM player that wants to make the leap to the "next" level, but i need Premium to do it. I would be grateful for anything that you could give me! I desperately need to upgrade my stadium (I do not think it will be easy to be #1 in the world with a stadium with a 1000 capacity smiley) I come on VM countless times a day, so you do not have to worry about your money being wasted. I recently lost another contest to win Premium by not being on at the right time, and I am very sad. In conclusion, I would be grateful to anything you could give me (I can not buy my own premium because my parents do not like video games; they think it is a waste of time and money :'c)

Thank you!

Kan jeg venligst få Premium venligst? (Charles sendte mig smiley)

Jeg er en loyal VM-spiller, der ønsker at tage springet til den "næste" niveau, men jeg har brug Premium til at gøre det. Jeg ville være taknemmelig for noget, du kunne give mig! Jeg har desperat brug for at opgradere min stadion (jeg tror ikke, det vil være let at være # 1 i verden med et stadion med en 1000 kapacitet smiley) Jeg kommer på VM utallige gange om dagen, så du ikke behøver at bekymre dig om din penge bliver spildt. Jeg har for nylig mistet en anden contest at vinde Premium ved ikke at være på på det rigtige tidspunkt, og jeg er meget ked af det. Afslutningsvis vil jeg være taknemmelig for noget, du kunne give mig (jeg kan ikke købe min egen præmie, fordi mine forældre ikke kan lide videospil, de synes, det er spild af tid og penge :'c)

Bjørnholt FC (And then what) 25. januar 2016, 23:03
Bjørnholt FC sagde:
Utrolig gestus Jacob, men af ren nysgerrighed: Hvorfor beholder du det ikke, til hvis du får lyst en anden gang, eller trækker du stikket helt? smiley

Lahaska (Manager i Skyum AC) 25. januar 2016, 23:40
-

Quasi FC (Polle) 27. januar 2016, 13:33
Kom med den licens

FC Zürich (Bambozo) 27. januar 2016, 15:32
Jeg vil også meget gerne tage imod licensen, klippene tror jeg ikke jeg kan bruge til så meget smiley

Olympique (ungdomshold før tyvetyve - måske) 27. januar 2016, 15:48
FC Barcelone sagde:
Kom med den licens
Hvis du drikker pagne til morgenmad og spiser kaviar til frokost, hvorfor skal du så have licens fra andre, når du tydeligvis vælter i penge? smiley

AC Opium (Rebelvald) 27. januar 2016, 16:25
FC Barcelone sagde:
Kom med den licens
Ska du ikk lige ha' købt dig et hold først?

FC Red Devils (Hr Brian Priske) 27. januar 2016, 19:10
FC Felgueiras sagde:
FC Barcelone sagde:
Kom med den licens
Hvis du drikker pagne til morgenmad og spiser kaviar til frokost, hvorfor skal du så have licens fra andre, når du tydeligvis vælter i penge? smiley
ahahahahahaha

Quasi FC (Polle) 27. januar 2016, 20:11
Gider sgu ik bruge mine egne penge på licens og laver nok et hold når jeg har licens, fatte ri noget.
Besvar