Test af nye systemer

Skrevet i Generelt

Newcastle og BK (Barnsle) 9. februar 2016, 00:19
jeg undrer mig over alle de fejl som er her i denne her opdatering, flere fejl i spejderner, energi bliver ikke opdateret, man kan ikke træne. Tester vman ikke når man sætter en ny version live ? eller sætter man bare ny release live uden at teste ?

Fyn United (jonathan patrick) 9. februar 2016, 00:20
Skulle lige til, at skrive et indlæg for jeg kan ikke træne mine spillere. Kl. er 00.21 og der sker intet...

Newcastle og BK (Barnsle) 9. februar 2016, 00:22
Vi betaler i dyre domme vores licens, og hvad sker der ? nye releaser bliver sat live uden at blive testet

Dream IF (Jesper) 9. februar 2016, 00:23
jeg kan heller ikke træne mine spillere.


Newcastle og BK (Barnsle) 9. februar 2016, 00:24
Jeg mener hel ærlig at der skal noget kompensation til alle klubber i denne her utrolige dårlige nye release

FC Tingheden (Kristian) 9. februar 2016, 00:27
Newcastle og BK sagde:
Vi betaler i dyre domme vores licens, og hvad sker der ? nye releaser bliver sat live uden at blive testet
i dyre domme LOL XD

Grafik Huset (Søger Du Grafik - Klik Her) 9. februar 2016, 00:30
FC Tingheden sagde:
Newcastle og BK sagde:
Vi betaler i dyre domme vores licens, og hvad sker der ? nye releaser bliver sat live uden at blive testet
i dyre domme LOL XD
smiley

Dog har vi helt sikkert ikke samme indtægter, men ''i dyre domme'' er måske lige i overkanten. smiley

Vendsyssel FC (Ke) 9. februar 2016, 00:31
Fald nu ned for ..........

Der har hele tiden været varslet at der kan være nogle problemer, og der har ikke engang været nogen garanti for det ville fungere i dag overhovedet.... Men det HAR fungeret, ikke 100 optimalt, men alligevel tilstrækkeligt til man kan få et indblik i hvordan det fungere. Kompensation i forbindelse med forsinkelser? come on...

FC Razor (Jeppe) 9. februar 2016, 00:44
Jeg vil henvise til mit svar her omkring energiopdateringen, og det med at man ikke kan træne:
http://www.virtualmanager.com/forums/posts/12001176?page=2#s

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 9. februar 2016, 05:13
Hvis du nu lige læser hans blogindlæg kan du også se der har været test igang af det nye system og at Bugs ikke kan undgås.

http://www.virtualmanager.com/blog/836
Besvar